همفکران
1400/10/08
08:57
تغییر سهام سهامداران عمده/ کم‌رمقی به بانکی ها رسید...

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز سه‌شنبه، صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی ملت یک‌میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی سپهربازارسرمایه ۲۲ میلیون از سهام بانک صادرات، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی تجارت ۴ میلیون از سهام بانک تجارت ، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه نوردنا ۱۲ میلیون از سهام بانک سینا و شرکت سرمایه‌گذاری سایه‌گستر سرمایه یک‌میلیون از سهام بانک سرمایه را خریداری کردند .


در ادامه شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی ۵ میلیون از سهام بانک پاسارگاد، صندوق سرمایه‌گذاری آرمان کارآفرین ۵ میلیون از سهام بانک کارآفرین و شخص حقیقی ۱۳ میلیون از سهام بانک سامان را بفروش رساند .


در دارویی‌ها، صندوق سرمایه‌گذاری توازن کوروش یک‌میلیون از سهام داروسازی امین و همچنین صندوق سرمایه‌گذاری تدبیرگران فردا ۳ میلیون از سهام گروه دارویی برکت را بفروش رساندند.


در فولادی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ۳۰ میلیون از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع را خریداری کرد، شرکت ملی صنایع مس ایران بیش از ۷ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد .


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی نزدیک به ۴ میلیون از سهام سایپادیزل را خریداری کرد، شرکت خودروسازان بم که طی چند روز اخیر بیش از ۷میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را خریداری کرده بود مجددا بیش از ۳ میلیون از سهام این گروه از خریداری کرد.





انتهای خبر

0
0