رمزارز نیوز
1401/06/10
11:30
هویت نهنگ مرموز بازی اکسی اینفینیتی شناسایی شد!

پس از حدس و گمان‌های فراوان، معلوم شد که صاحب کیف پولی که بیش از ۲۲ میلیارد دلار از کل عرضه توکن SLP متعلق به… مطالعه مطلب ...

پس از حدس و گمان‌های فراوان، معلوم شد که صاحب کیف پولی که بیش از ۲۲ میلیارد دلار از کل عرضه توکن SLP متعلق به اکسی اینفینیتی را در اختیار دارد، یک آدرس متعلق به صرافی بایننس است.


مایکل بنکو، یکی از بنیانگذاران تکنولوژی و از اصلی‌ترین گیمرهای اکسی اینفینیتی، اولین کسی بود که توجهش به این کیف پول جلب شد. پس از آن، نگرانی‌هایی در خصوص اینکه این کیف پول با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ درصد از کل عرضه SLP می‌تواند روی این اکوسیستم تاثیرات قابل‌توجهی بگذارد، مطرح شد.


حال، جف زیلین، از بنیانگذاران اکسی اینفینیتی تایید کرده است که این کیف پول، متعلق به یک آدرس قرارداد پل رونین بایننس است. بنکو نیز گفته که نگرانی‌هایش رفع شده و تماسی مستقیم با زیلین در این خصوص داشته است. او همچنین، در توییترش اشاره کرده که پیش از آنکه توجهش به این کیف پول را در رسانه‌ها علنی کند، با سازنده بازی اکسی اینفینیتی یعنی Sky Mavis و دیگر رهبران این شبکه تماس داشته، اما پاسخی از آن‌ها دریافت نکرده است.


لازم به ذکر است که بایننس، پل‌های مختلفی از جمله رونین را برای اکوسیستم اکسی اینفینیتی فراهم کرده تا به کاربران اجازه دهد دارایی‌های خود را بین محیط بازی و این صرافی جابجا کنند. این صرافی در طول هک ۶۰۰ میلیون دلاری پل رونین در ماه مارس نیز به کاربران اکسی اینفینیتی برای برداشت دارایی‌هایشان از این بازی، کمک‌های فراوانی کرده بود.


انتهای خبر

0
0