بورس۲۴
1400/06/28
16:00
پخش فصل دوم ویژه‌برنامه «مهلا» از امشب به‌مناسبت اربعین

همراه اول همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع)، تولید و پخش فصل دوم ویژه‌برنامه «مهلا» را به‌مدت ۱۰ شب در دستور کار قرار داده است. «مهلا» برنامه‌ای ترکیبی به میزبانی محمدحسین پویانفر، مداح نام آشنای کشور و با حضور چهره‌هایی سرشناس در حوزه‌های مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی است که در هر قسمت با قرار گرفتن مقابل مهمانان، سوالاتی را با هدف رقم زدن گفتگوهایی شنیدنی و متناسب با حال و هوای این ایام، طرح می‌کند. این ویژه‌برنامه، از امشب (یکشنبه ۲۸ شهریور) راس ساعت ۲۰ از طریق اپلیکیشن‌های روبیکا و آیگپ پخش می‌شود.

 پخش فصل دوم ویژه‌برنامه «مهلا» از امشب به‌مناسبت اربعین

بورس۲۴ : فصل دوم ویژه‌برنامه مهلا از امشب به‌مناسبت ایام اربعین پخش می‌شود.


همراه اول همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) تولید و پخش فصل دوم ویژه برنامه «مهلا» را به مدت ۱۰ شب در دستور کار قرار داده است.


«مهلا» برنامه ای ترکیبی به میزبانی محمدحسین پویانفر، مداح نام آشنای کشور و با حضور چهره هایی سرشناس در حوزه های مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی است که در هر قسمت با قرار گرفتن مقابل مهمانان، سوالاتی را با هدف رقم زدن گفتگوهایی شنیدنی و متناسب با حال و هوای این ایام، طرح می کند.


این ویژه برنامه، از امشب (یکشنبه ۲۸ شهریور) راس ساعت ۲۰ از طریق اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ پخش می شود.


منبع: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0