آکادمی هلاکوئی
1400/12/10
11:20
دو نهنگ بزرگ اتریوم مقادیر زیادی پالیگان و چین‌لینک خریداری کردند

تازه ترین تجزیه و تحلیل های ارائه شده…

تازه ترین تجزیه و تحلیل های ارائه شده توسط پلتفرم ردیاب داده های رمزنگاری WhaleStats حاکی از آن است که دو نهنگ بزرگ اتریوم (ETH) اخیرا بیش از ۵.۲ میلیون دلار LINK و MATIC خریداری کرده اند. این درحالی است که چشم انداز کلی بازار ارزهای دیجیتال همچنان نزولی است.


با این شرایط، اکنون بزرگ‌ترین نهنگ‌های ETH حدود ۲۰۰ میلیون دلار پالیگان (MATIC) و چین لینک (LINK ) و همچنین ۱.۲ میلیارد دلار توکن SHIB در اختیار دارند.


این پلتفرم در خصوص جزئیات این گزارش گفته است: نهنگی که در رتبه ۳۷۴ بزرگ ترین نهنگ های اتر قرار دارد، ۳۰۰۰۰۰ واحد چین لینک به ارزش ۴۰۶۱۹۹۹ دلار خریداری کرده است. او اکنون مجموعا ۴۸۲۶۵۰۸ دلار از این توکن را در اختیار دارد که ۵.۲۴ درصد از سبد دارایی های او را تشکیل می دهد.


یکی دیگر از سرمایه گذاران بزرگ اتریوم به تازگی ۸۳۲۹۹۰ واحد از رمزارز MATIC به ارزش ۱۲۴۹۴۸۵ دلار خریداری کرده است. این سرمایه‌گذار بزرگ در حال حاضر ۹۸۵۰۶۱۳ دلار پالیگان در اختیار دارد که در واقع معادل ۵.۶۳ درصد از کل سبد دارایی های او می باشد.


نهنگ ها بیش از ۱.۲ میلیارد دلار SHIB دارند


جالب است بدانید که ۱۰۰۰ نهنگ برتر ETH علیرغم طرفداری از دومین رمزارز محبوب بازار، بخش بزرگی از سرمایه خود را بر روی ارز رمزنگاری شده شیبااینو (SHIB) متمرکز کرده اند؛ این در حالی است که برخی از فعالان جامعه کریپتو پتانسیل این میم کوین را چندان بالا نمی‌دانند.


به گزارش وب سایت WhaleStats، نهنگ های ETH در حال حاضر ۱۲۷۷۲۹۷۲۴۷ دلار شیبا (۱۴.۹۸٪ از کل دارایی نهنگ ها) در اختیار دارند. ارزش کلی رمزارز MATIC متعلق به آنها به چیزی حدود ۱۸۰۰۴۱۱۹۶ دلار (۲.۱۱٪) و ارزش چین لینک موجود در سبد دارایی آنها به ۱۶۷۳۰۰۷۵۸ دلار می رسد.


جدول نهنگها - دو نهنگ بزرگ اتریوم مقادیر زیادی پالیگان و چین‌لینک خریداری کردند

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0