فرارسانه
1400/08/24
14:22
📆 افت قیمت بزرگان آیفکس را قرمز کرد (24آبان ماه 1400) ✅ تغییر مالکیت 1300 میلیارد تومان سهام در فرابورس 📌روزدو‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شا...

📆 افت قیمت بزرگان آیفکس را قرمز کرد (۲۴آبان ماه ۱۴۰۰)



✅ تغییر مالکیت ۱۳۰۰ میلیارد تومان سهام در فرابورس



📌روزدو‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از ۶۸هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با افتی ۲۴۲ واحدی مواجه شد و در عدد ۲۰ هزار و ۲۸۷ واحد قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، ‌دو‌شنبه بیست و چهارم آبان ماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از ۶۸هزار و ۷۰۰میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر دو میلیارد و ۵۴۴میلیون برگه انواع اوراق مالی در ۲۳۷هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر افت قیمت نمادهای آریا، زاگرس، شگویا، ذوب، فرابورس و هرمز ۲۴۲ واحد افت کرد و در رقم ۲۰هزار و ۲۸۷قرار گرفت. این در حالی بود که نماد غصینو با اثر مثبت بر این متغیر، مانع افت بیشتر آن شد.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از یک میلیارد و ۶۲۹ میلیون برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بالغ‌بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان بود.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از۷ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۵۶۶ میلیارد تومان انجام شد. در بازار روز جاری ارزش معاملات عملیات بازار باز بانک مرکزی بیش از ۶۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود. حجم این اوراق نیز بالغ بر ۷۴۰ میلیون برگه بوده است.



☸️گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای فجهان، فرابورس، مدیریت، کرمان، آریا، سمگا و لطیف پر تراکنش ترین نمادهای فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای میهن، شکام، زکشت، کتوکا، توریل، ثالوند و ثغرب بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران نمادهای بالاس، زملارد، تاپکیش، غگلپا، دسانکو، غگلستا و کلر شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0