ارز دیجیتال
1401/07/04
00:00
چه قیمتی برای خرید کاردانو مناسب است؟ تحلیلگر مطرح پاسخ می‌دهد

یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، به‌تازگی در توییتر خود بهترین بازه قیمتی برای خرید کاردانو در شرایط کنونی را معرفی کرده است. به گزارش فین بولد، پس از اجرای به‌روزرسانی موردانتظار واسیل در...

یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، به‌تازگی در توییتر خود بهترین بازه قیمتی برای خرید کاردانو در شرایط کنونی را معرفی کرده است.


به گزارش فین بولد، پس از اجرای به‌روزرسانی موردانتظار واسیل در شبکه کاردانو ، معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال حرکات قیمتی این توکن را زیرنظر گرفته‌اند تا بتوانند با پیش‌بینی تغییرات روند در آینده نزدیک، فرصت‌های مناسب خرید را شناسایی کند.


مایکل ون دپوپ (Michaël van de Poppe)، از تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال، می‌گوید با ورود قیمت به ناحیه بین ۰.۳۰ و ۰.۳۷۵ دلار، فرصت مناسبی برای خرید کاردانو فراهم می‌شود.


او در توییتر خود با اشاره به نمودار قیمت کاردانو نوشته است:


به نظر می‌رسد بازار در حال انباشت (خرید) کاردانو است. منطقه خرید نهایی ۰.۳۰ تا ۰.۳۷۵ دلار خواهد بود.


چه قیمتی برای خرید کاردانو مناسب است؟ تحلیلگر مطرح پاسخ می‌دهد

نمودار قیمت کاردانو؛ تحلیل ون دپوپ از نمای ۳ روزه بازار «کاردانو/ تتر». ون دپوپ ضمن اشاره به این نکته که خروج کاردانو از روند نزولی فعلی می‌تواند محرکی برای آغاز روند صعودی باشد، افزود:


آیا در ادامه شاهد این اتفاق (ورود به ناحیه ۰.۳۰ تا ۰.۳۷۵ دلار) خواهیم بود و آیا افراد از قبل مشغول انباشت کاردانو هستند؟ در این صورت، شکسته‌شدن روند نزولی محرک صعودی قیمت خواهد بود.


با اینکه داده‌های پلتفرم لونارکراش (LunarCrush) نشان از افزایش توجه کاربران به کاردانو در آستانه به‌روزرسانی واسیل دارد، قیمت این از دیجیتال در این مدت جهش قابل‌توجهی ثبت نکرده است.


در حال حاضر کاردانو با قیمتی حدود ۰.۴۴ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت اخیر ۲.۴۵درصد از ارزش خود را از دست داده است. طی هفت روز اخیر نیز قیمت ۲.۰۷درصد رشد داشته است.


به گفته اینپوت اوتپوت (Input Output)، مجموعه توسعه‌دهنده بلاک چین کاردانو، هدف از اجرای به‌روزرسانی واسیل بهبود عملکرد قراردادهای هوشمند این شبکه، اضافه‌کردن قابلیتی برای تبادل اطلاعات به‌صورت درون‌زنجیره‌ای (On-chain) و معرفی ویژگی‌های دیگری برای کاربرد‌ی‌ترکردن این بلاک چین است.


گفتنی است در ماه اوت (مرداد) تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو از ۳٬۰۰۰ مورد فراتر رفته بود و در بازه بین اواسط ژوییه تا اواسط اوت (تیر و مرداد) نیز روزانه ۵ اسکریپت جدید پلوتوس (Plutus) راه‌اندازی می‌شد. پلوتوس چهارچوب نرم‌افزاری یا همان فریم‌ورکی (Framework) است که قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را به بلاک چین کاردانو اضافه کرده است.


انتهای خبر

0
0