اقتصاد آنلاین
1400/03/24
13:51
اگر سهام ایران خودرو دارید، بخوانید(۲۴خرداد) / خودرو وارد محدوده ۲۰۰تومان شد

در پایان معاملات بورس امروز سهام ایران خودرو حدود پنج درصد رشد کرد و با صف خرید سرمایه‌گذاران و ورود پول رو به رو شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو مانند روز گذشته سبزپوش شد و حدود پنج درصد رشد کرد. همچنین «خودرو» در میان نماد های پرتراکنش قرار گرفت.


« خودرو » معاملات خود را متعادل و در محدوده ۲۰۰تومان آغاز کرد اما طولی نکشید که صف خریدی با حجم بیش از ۳۰۰میلیون برای این نماد تشکیل شد. گفتنی است حجم این صف در دقایقی از ۳۵۰میلیون نیز عبور کرد. رفته رفته از حجم این صف کاسته شد و چند مرتبه نیز صف عرضه شد اما با این حال «خودرو» با صف خرید حدود ۱۲۰میلیونی بازار را ترک کرد. گفتنی است خودرویی‌ها دومین گروه با ورود پول حقیقی‌ها در بورس امروز بودند. این نماد نیز شاهد ۱۳میلیارد تومان ورود پول شد.


سهام شرکت ایران خودرو ، عدد ۲,۰۳۸ریال را به عنوان قیمت پایانی ثبت کرد و آخرین قمیت معامله این نماد همراه با پنج درصد رشد، ۲,۰۳۹ریال به ثبت رسید. همچنین معامله‌گران با جابجایی حدود ۹۵۹میلیون برگه سهم، ارزش معاملات امروز «خودرو» را به رقم ۱۹۵میلیارد تومان رساندند.


گفتنی است ۸۹درصد خریداران حقیقی‌ها و ۱۱درصد حقوقی‌ها بودند. این در حالیست که ۸۲درصد از سهام شرکت ایران خودرو(۷۸۹میلیون برگه سهم) را حقیقی‌ها فروختند.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


خودرو24خرداد
انتهای خبر

0
0