اخبار اکس نوین
1400/07/24
10:50
تحلیلگران فاند استرات: اتریوم احتمالا به زودی ۴۹۰۰ دلاری خواهد شد

اکس نوین: شرکت تحلیلی فاند استرات (Fundstrat) در گزارشی پیش‌بینی کرد قیمت اتریوم در آینده نزدیک به دلیل رشد صنعت امور مالی غیرمتمرکز به ۴۹۰۰ دلار افزایش یابد. پیش‌بینی تحلیلگران فاند استرات از قیمت اتریوم قیمت اتریوم در تاریخ ۱۲ مه موفق به ثبت رکورد ۴۳۵۶ دلاری شد اما با افت شدید بازار که ناشی از فشار گسترده فروش بود، در عرض ۱۲ روز تا ۱۷۰۰ دلار کاهش یافت. دومین ارز دیجیتال بازار در زمان نگارش این خبر با قیمت ۳۸۴۵ دلار معامله می‌شود و با اوج خود ۱۱.۹ درصد فاصله دارد. به گفته تحلیلگران فاند استرات در صورتی که قیمت بتواند از ۴۰۳۰ فراتر رود، احتمال ثبت رکوردی جدید…

اکس نوین : شرکت تحلیلی فاند استرات (Fundstrat) در گزارشی پیش‌بینی کرد قیمت اتریوم در آینده نزدیک به دلیل رشد صنعت امور مالی غیرمتمرکز به ۴۹۰۰ دلار افزایش یابد.


قیمت اتریوم در تاریخ ۱۲ مه موفق به ثبت رکورد ۴۳۵۶ دلاری شد اما با افت شدید بازار که ناشی از فشار گسترده فروش بود، در عرض ۱۲ روز تا ۱۷۰۰ دلار کاهش یافت. دومین ارز دیجیتال بازار در زمان نگارش این خبر با قیمت ۳۸۴۵ دلار معامله می‌شود و با اوج خود ۱۱.۹ درصد فاصله دارد.


به گفته تحلیلگران فاند استرات در صورتی که قیمت بتواند از ۴۰۳۰ فراتر رود، احتمال ثبت رکوردی جدید بیشتر خواهد شد. در این گزارش آمده است:


انتظار می‌رود قیمت تا اوج‌های ماه سپتامبر فراتر برود و سپس اوج‌های جدیدی ثبت شود.


پس از چندین هفته توقف و پیروی نکردن از صعود بیت کوین، اتریوم بالاخره در دو روز گذشته روند رو به رشدی به خود گرفت. تحلیلگران معتقدند این افزایش قیمت ممکن است نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال باشد.


اخبار مربوط به تصویب احتمالی اولین صندوق قابل معامله بیت کوین دیروز قیمت بیت کوین را تا ۶۲ هزار دلار فراتر برد. همچنین نامه‌نگاری‌های مختلف نشان می‌دهد کمیسیون بورس صندوق ETF والکری را برای لیست شدن در نزدک تایید کرده است.


داده‌ها نشان می‌دهند با عبور اتریوم از مرز ۳۸۰۰ دلاری، بیشتر هولدرهای این ارز در سود قرار گرفتند. بنابر گزارشات، قیمت خرید ۹۵ درصد از هولدرها پایین‌تر از سطوح کنونی بوده و تنها ۴.۶ درصد در ضرر قرار دارند چراکه زمانی که قیمت اتریوم در محدوده ۴۴۰۰ بوده خریدهای خود را انجام داده‌اند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0