سهامداران بزرگ شستا
1400/08/05
18:42
. 💢در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شستا تأکید شد؛ #شستا را مردمی و شفاف اداره کنید 👤 سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: انتظار داریم همان‌طور که دولت،...

.


💢 در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شستا تاکید شد؛ #شستا را مردمی و شفاف اداره کنید



👤 سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار داریم همان‌طور که دولت، دولت مردمی است، شستا نیز مردمی باشد و تا جایی که امکان دارد شفافیت حداکثری در #شستا ایجاد شود.



♦️به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی:



👤دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) اظهار داشت:



🔹ظرفیت بزرگی در #شستا وجود دارد و افقی که برای آینده این شرکت ترسیم می‌شود باید مبتنی بر این ظرفیت و ۹ هلدینگ زیرمجموعه باشد.



🔸وی افزود: بیشتر سهم شستا مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و باقی سهام‌داران نیز همچون تامین اجتماعی افزایش بازدهی سرمایه را انتظار دارند و با شناختی که از دکتر رستمی، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی داریم؛ امیدواریم کاری کنند که بهبود وضعیت سودآوری را در #شستا شاهد باشیم.



👤سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت:



♦️تجربیات ارزشمند آقای رستمی در شرکت ملی مس، بانک تجارت و بورس و سایر حوزه‌ها برای ما باعث امیدواری است و امروز یکی از بهترین مدیران حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شستا شروع به کار می‌کند و براین اساس جهش و تحول در عملیات این مجموعه بزرگ اقتصادی را انتظار داریم.



♦️وی با بیان اینکه شستا مجموعه اقتصادی بزرگی است و تجربیات و موفقیت‌های زیادی داشته است، افزود:



❇️ظرفیت‌های جدیدی برای شستا ایجاد شده است و ظرفیت استفاده از سرمایه‌گذاری فراملی که با عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و قراردادهای بلندمدت همکاری با سایر کشورها باعث ایجاد موقعیت‌های جدیدی برای شستا می‌شود و امیدواریم جهش خوبی در عرصه سرمایه‌گذاری شستا ایجاد شود.


〰〰〰〰〰〰〰


🆔@Shasta۱۳۹۹💥



انتهای خبر

0
0