بورسینه
1399/10/10
09:57
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۷۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خ...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۷۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۲۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف خرید #برکت، #چخزر و #غگیلا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت گروه دارویی برکت حدود ۳۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #خودکفا، #گشان و #وآیند در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۶۰میلیارد تومان (۵۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۸۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت صنایع چوبی خزر کاسپین (#چخزر) به ۳۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«مواد و محصولات دارویی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۴۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات چوبی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۲۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» با تقاضای فروش حدود ۳۳۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۴۹درصد از سه هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۸۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0