آکادمی هلاکوئی
1400/08/10
12:40
کارت اعتباری Novatti امکان پرداخت توسط ریپل، بیتکوین و چند رمز ارز دیگر را فراهم می کند

گفته می شود زمانی که یک شراکت تجاری…

گفته می شود زمانی که یک شراکت تجاری موفقیت آمیز باشد، خطوط بعدی شراکت های دیگر دنبال می شود. این مورد بین پرداخت های نواتی (Novatti) و ریپل در ماه های گذشته است. نواتی با پیروی از استراتژی رشد گسترده خود، پس از تکمیل افزایش سرمایه ۴۰ میلیون دلاری خود اکنون خدمات پرداخت جدیدی را ارائه می دهد.


Novatti – شرکتی که از ریپل (XRP)برای تامین نقدینگی مبتنی بر تقاضا (ODL) استفاده می کرد، شروع به تبلیغ ویزا کارت های CryptoSpend در استرالیا می کند. طبق این اعلامیه، ویزا کارت CryptoSpend در حال حاضر از پنج ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.


CryptoSpend شکاف بین ارزهای دیجیتال و سیستم بانکی استرالیا را پر می کند. مهمتر از همه، ویزا کارت CryptoSpend از ریپل (XRP)، بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می کند.


با تغییر مداوم جهانی به سمت پرداخت‌های دیجیتال، نواتی موضعی استراتژیک اتخاذ می‌کند تا پرداخت‌های رمزنگاری را راحت‌تر هزینه کند. Novatti یک شرکت فین‌تک پیشرو استرالیایی است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد پول پرداخت کنند و به نوبه خود پول دریافت کنند.


به روز رسانی در دادگاه ریپل و SEC


تا کنون، طبق بیانیه مطبوعاتی ریپل، آنها تمام اسناد مربوطه را ارائه کرده و شهادت داده اند. بدین ترتیب، مرحله کشف واقعیت در ۳۱ آگوست ۲۰۲۱(۸ شهریور۱۴۰۰) به پایان رسید. با این وجود، پرونده در مرحله کارشناسی است.


به طور خاص، این مرحله ای است که در آن کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و تبادلات ریپل، گزارش های صادراتی در مورد جنبه های مختلف پرونده را به اشتراک می گذارند. در همین حال، SEC درخواست تمدید می کند. با این حال، دادگاه دستور کارشناسی را تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲(دی ماه ۱۴۰۰) صادر کرده است.


خوشبختانه، قیمت XRP به تدریج از زمان پذیرش نقدینگی درخواستی (ODL) به تدریج در حال افزایش است. ریپل گزارش می دهد که حجم تراکنش های آنها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و همچنین تراکنش های ODL نسبت به سه ماهه ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.


حجم معاملات ریپل (XRP) در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۰۶ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۱.۲۴ دلار معامله می شود. ریپل همچنان یک زمینه تجاری مناسب برای مشارکت است. با توجه به نواتی، انتظار می رود که هر دو طرف اعلامیه های تجاری بیشتری ارائه دهند. ما فقط می توانیم منتظر بمانیم تا نتیجه شکایت SEC علیه ریپل را ببینیم.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0