بورس پرس
1401/05/08
08:36
خروج موقت ۱۳ شرکت ، تعلیق دو نماد و رفع گره از ۴ سهم

نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم ، متوقف و دو سهم نیز شدند و ۴ شرکت هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های گروه دارویی برکت، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه گذاری البرز، نساجی بروجرد، سرمایه‌گذاری رنا، البرز دارو، باما و بیمه تجارت نو به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های سرمایه‌گذاری نیرو ، شیشه همدان و خدمات‌کشاورزی هم برای یک روز و نیوپان ۲۲ بهمن برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


نماد شرکت بورسی لیزینگ ایران هم به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش و بدون اعلام زمان تعلیق شد. شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت هم تا ۲۲ مرداد مشمول این تصمیم مسئولان فرابورس است.


نمادهای فرابورسی " تشتاد، حاریا، کهرام و وآرین" هم که در روزهای قبل دارای صف فروش بودند، مشمول رفع گره معاملاتی شده اند.


در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات چهارشنبه گذشته سهام تایدواتر و صنایع غذایی مینو شرق را باطل کردند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0