بتاسهم
1401/03/18
11:04
مجمع #سآبيك 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سيمان آبيك با حضور 74.98 درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت در حال برگزاری است... در این...

مجمع


#سآبیک



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان آبیک با حضور ۷۴.۹۸ درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت در حال برگزاری است...



در این مجمع مطرح شد:



✅ استانهای البرز، قزوین، غرب استان تهران و گیلان بازارهای اصلی ما هستند، مازندران و زنجان هم تا حدی بازار فرعی شرکت محسوب می شوند. در این منطقه ۱۵ شرکت سیمان فعالند که اصلی ترین رقبای ما سیمان تهران و سیمان ساوه محسوب می شوند.



✅ مکانیابی مناسب و نزدیکی به بزرگترین بازارهای مصرف و کیفیت بالای سیمان تیپ دو، مخصوصا نوع فله که بهترین در کشور است جزء مزیتهای شرکت هستند.



✅ شرکت دارای ناوگان حمل و نقل اختصاصی با ۱۵۰۰ کامیون و تریلر است که در بین کارخانه های سیمان کشور بی نظیر است.



✅ اتصال به شبکه ریلی از طریق خط آهن اختصاصی از داخل کارخانه، مزیت مهم دیگر شرکت است. درنظر داریم سال آینده از طریق ریلی حمل سیمان به تهران داشته باشیم و سهم از بازار مرکز استان را افزایش دهیم.



✅ در سالهای گذشته شرکت بازارهای منطقه را به رقبا باخته بود و ناچار به فروش به مقاصد دورتر بود. در سالهای اخیر توانسته ایم این روند را بهبود بدهیم و فروش را در شعاع اقتصادی که مزیت حمل و نقل داریم افزایش دهیم. روند فروش در البرز، قزوین و تهران افزایشی و در گیلان و زنجان کاهشی است.



✅ سهم شرکت از بازار استان البرز ۷۲ درصد، قزوین ۴۱ درصد، تهران ۵ درصد و گیلان ۴ درصد است. در مجموع از منطقه تحت پوشش ۱۴ درصد و از بازار کل کشور ۴.۲ درصد است.



انتهای خبر

0
0