ارزینکس
1400/02/30
15:11
💢 ماسک هم‌زمان با سقوط قیمت‌ها در بازار می‌گوید: "تسلا در دست‌هایش الماس دارد" 🔘 اظهارات ماسک حاکی از آن است که تسلا قصد دارد با وجود سقوط قیمت‌ه...

💢 ماسک هم‌زمان با سقوط قیمت‌ها در بازار می‌گوید: "تسلا در دست‌هایش الماس دارد"



🔘 اظهارات ماسک حاکی از آن است که تسلا قصد دارد با وجود سقوط قیمت‌های بازار، بیت‌کوین‌های خود به ارزش ۲٬۵ میلیارد دلار را حفظ کند. گرچه اکنون قیمت بیت‌کوین تا نزدیک ۳۸ هزار دلار رسیده اما هنوز بسیار پایین‌تر از قیمت هفته گذشته، حدود ۵۰ هزار دلار، است. توییت ماسک با توجه به این واقعیت که نوسان‌های شدید قبلی به دلیل اقدامات و اظهار نظرهای وی است نکته مهمی است.



🔘 ماسک در توئیت جدید خود یک الماس و یک جفت دست را منتشر کرد که در میان سرمایه‌گذاران ضرب‌المثل معروفی است. یعنی سرمایه‌گذار به اندازه‌ای به یک دارایی خود اطمینان دارد که حتی در صورت کاهش قیمت، باز هم آن را نمی‌فروشد؛ چرا که مثل الماس است و در آینده مطمئنا ارزش آن بیشتر می‌شود. به نظر می‌رسد منظور ماسک این‌بار از الماس همان بیت‌کوین است. مدیر عامل ترون-TRON نیز اعلام کرد ۲۸۹ میلیون دلار بیت‌کوین و اتر خریداری کرده است. گفته می‌شود نهادهای تجاری مایکرواسترانژی نیز ۱۱۰ هزار بیت‌کوین دارند و منابع خود را نفروخته‌اند.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0