بورس پرس
1400/06/16
08:40
توقف ۱۲ نماد / رفع گره از سهم منفی / تعلیق و ارتقا دو شرکت + دو محدودیت حجمی

قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی بسته شد و در برابر تعلیق و ارتقا دو سهم و تعیین دو محدویت حجمی ، یک شرکت منفی هم مشمول رفع گره شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در چهارمین روز کاری بازار سهام طی هفته جاری ، شرکت سرمایه گذاری استان قم که در روزهای گذشته دارای صف فروش پایداری بود، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده است.


همچنین نماد شرکت های سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان (سیدکو) ، لیزینگ رایان سایپا ، تامین سرمایه تمدن ، لبنیات پاک ، بیسکویت گرجی ، پگاه آذربایجان غربی ، زغال سنگ پروده طبس و فولاد آلیاژی یزد برای یک ساعت ، سیمان قائن و چرخشگر ، برای یک روز و سایپا دیزل و گروه صنعتی سدید برای دو روز کاری متوقف شد.


براساس این گزارش، نماد پتروشیمی تخت جمشید هم در حالی در پایان معاملات امروز به دلیل پذیرش و انتقال به بازار دوم معاملات فرابورس متوقف می شود که نماد گروه فن آوا هم که در بازار پایه زرد حضور دارد به تشخیص فرابورس ، حداکثر تا ۲۸ شهریور تعلیق شد.


علاوه بر این از امروز برای سفارش خرید سهام شرکت نورد و لوله اهواز و سرمایه گذاری لقمان ، محدویت حجمی ۲۰۰ و ۱۰ هزار سهمی اعمال می شود .


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0