بورس۲۴
1401/05/19
14:25
تکرار سناریوی خروج پول از بازار و ورود به درآمد ثابت ها

ارزش معاملات خرد با افت بیش از ۱۸ درصدی نسبت به روز قبل به حدود ۲ همت رسید. بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانکی بود.

تکرار سناریوی خروج پول از بازار و ورود به درآمد ثابت ها

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با افت بیش از ۱۸ درصدی نسبت به روز قبل به حدود ۲ همت رسید. بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانکی بود.


در گروه های بیمه، سایر محصولات کانی غیرفلزی و پیمانکاری صنعتی شاهد ورود پول حقیقی بودیم، در حالی که گروه های محصولات شیمیایی، خودروو ساخت قطعات و فرآورده های نفتی بیشترین تزریق نقدینگی حقوقی را تجربه کردند.


حقیقی ها امروز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کرده و در مقابل حدود ۱۶۴ میلیارد تومان نقدینگی به پای صندوق های با درآمد ثابت بازار ریختند.


بیشترین خریدهایی که حقیقی ها از حقوقی ها داشتند در نمادهای فزر، فولاد، شفن، غویتا، اتکای، کایزد، وبانک، سهرمز، بپاس و سکرد بود. عمده ترین خریدهای حقوقی از حقیقی در نمادهای خساپا، شپنا، فملی، وبملت، آریان، شستا، شبندر، حکشتی، فارس و بوعلی صورت گرفت.


در پایان داد و ستدهای امروز شاخص کل ۳ هزار و ۴۷۳ واحد و شاخص هموزن یک هزار و ۳۴۲ واحد افت کردند. نمادهای کگل، شستا، خودرو، شبندر و شپنا بیشترین نقش آفرینی منفی و فولاد و فارس بیشترین نقش مثبت را بر شاخص کل امروز داشتند. شاخص فرابورس اما نسبت به روز قبل تغییری نداشت.

انتهای خبر

0
0