تحلیل برای سود
1400/09/15
15:17
📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ 1400/09/15: 🔷 #کیسون 🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (انعقاد قرار مهم) 🔹توضیح: شرکت کیسون افشا کرده است که...

📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵:



🔷 #کیسون


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (انعقاد قرار مهم)


🔹توضیح: شرکت کیسون افشا کرده است که در احداث کارخانه مجتمع فروآلیاژ چادرملو توسط مشارکت کیسون، کاهنربا و مهندسی پارس فرآوران شرکت دارد. پیمانکار متناسب با پیشرفت کار صورت وضعیت ماهانه ارائه می نماید و کارفرما خالص صورت وضعیت را مطابق با قرارداد به پیمانکار پرداخت نموده و کارکرد تسویه می‌شود.


خدمات مهندسی، تامین تدارک و ساخت مصالح و تجهیزات و انجام کارهای ساختمان و نصب و راه اندازی جهت احداث کارخانه مجتمع فروآلیاژ چادرملو به روش کوره قوس الکتریکی به ظرفیت حداقل ۶۵ هزار تن ( ۳۰ هزار تن فروسیلیکو منگنز و ۲۰ هزار تن فرومنگنز پرکربن و ۱۵ هزار تن فر و سیلیس) در سال از اهداف این قرارداد است.



🔷 #ثبهساز


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (نتایج برگزاری مزایده)


🔹توضیح: شرکت بهساز کاشانه تهران افشا کرده است که آگهی مزایده فروش ملک مریم به مساحت ۱،۵۶۵ متر مربع - به چاپ رسانیده و بازگشایی پاکات در مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ به انجام رسید و با عنایت به بازگشایی انجام شده بر اساس نتایج به دست آمده آگهی مذکور به فروش رسید.



🔷 #بموتو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات)


🔹توضیح: شرکت موتوژن افشا کرده است که نرخ فروش گروه محصولات کولری و پمپ آب ۲۰٪ افزایش داشته است.




🔷 #گنگین


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (نقل و انتقال دارایی های ثابت شرکت)


🔹توضیح: شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان خرید زمین با پهنه انبار به متراژ ۲۷۵،۷۰۰ مترمربع برای سرمایه گذاری و مشارکت به منظور اخذ پروانه و واگذاری و ساخت انبار را افشا کرده است.

انتهای خبر

0
0