بورس پرس
1400/02/25
00:00
توضیحاتی درباره دعوی ۲۵ ساله شرکت حاضر در بازار پایه و شکایت سهامداران

سخنگوی دستگاه قضا ضمن پاسخ به انتقادات درباره طولانی شدن تعیین تکلیف پرونده شکایت شرکت بازار پایه ای سدید با ریشه اختلاف ۲۵ ساله از طی آخرین مراحل رسیدگی شکایت سهامداران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، غلامحسین اسماعیلی درخصوص انتقادات به طولانی شدن تعیین تکلیف پرونده شکایت سهامداران شرکت سدید گفت: پرونده گروه صنعتی سدید و شرکت فراب ۲۵ ساله نیست. ممکن است اختلافات دو مجموعه ریشه ۲۵ ساله داشته باشد اما مدت پرونده از زمان تشکیل آن محسوب می شود. در این حوزه پرونده های مختلفی تشکیل، رسیدگی و حکم صادر شده است.


وی افزود" نهایتا در این رابطه با دستور رییس قوه قضاییه ، هیات قضایی بسیار مجرب از قضات عالی رتبه مامور بررسی موضوع پرونده شدند که اظهار نظر این هیات آماده شده و در روزهای آینده به ریاست قوه تقدیم می شود تا این پرونده تعیین تکلیف شود.


بنابراین گزارش، گروه صنعتی سدید و شرکت فراب دعوی ۲۵ ساله بر سر مالکیت سرمایه گذاری برق و آب صبا بر ۳۳ درصدی سهام فراب دارند که ۲۵ سال پیش، حکم دادگاه بدوی مبنی بر انتقال ۳۳ درصد از سهام فراب به "وسدید" بود. شرکت فراب سپس درخواست تجدیدنظر داد و در دادگاه تجدیدنظر نیز حکم دادگاه تغییری نکرد.


این دعوای حقوقی تا اعاده دادرسی هم تداوم داشت اما حکم همان بود و "وسدید" توانست اثبات کند ۳۳ درصد از سهام فراب را خریداری و دلیل و اسناد هم محکمه پسند بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0