اقتصاد آنلاین
1400/06/09
14:13
کسب درآمد ۲۳۲میلیارد تومانی برای های وب / جهش ۳۴درصدی درآمد های وب نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته

شرکت داده گستر عصر نوین در مرداد ماه سال جاری بیش از ۲۳۲میلیارد تومان درآمد کسب نمود که نسبت به ماه گذشته دو درصد و در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، ۳۴درصد افزایش یافته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ شرکت داده گستر عصر نوین در مرداد ماه سال جاری از ارائه خدمات « خدمات عمده فروشی پروانه FWA و استفاده از امکانات توسط سایر شرکت‌های دارنده پروانه» بیش از ۱۵۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود. که با اختصاص ۶۵درصد از درآمد کل به خود، بیشترین سهم در درآمد شرکت داشته است. این رقم نسبت به ماه گذشته ۳۷درصد افزایش داشته و در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، جهش ۵۷۲درصدی داشته است.


های‌وب حدود ۲۸میلیارد تومان درآمد از بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات پروانه FCP» کسب نمود که ۱۳درصد از کل درآمد بدست آمده است. این رقم نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، بیش از ۱۴درصد افزایش یافته است. پس از آن «ارائه خدمات عمومی اجباری در مناطق روستایی» با اختصاص ۲۷میلیارد تومان به خود در رده سوم قرار گرفت که کاهش ۳۶درصدی نسبت به ماه گذشته برای خود ثبت کرده است.


همچنین شرکت داده گستر عصر نوین بیش از ۱۰میلیارد تومان از بخش «درآمد ارزش افزوده ناشی از باشگاه‌های فرهنگی ورزشیFCP» و هشت میلیارد تومان از بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات پروانه TRUNK» خود کسب کرد. «درآمد حاصل از فروش تجهیزات سمت مشترکین» نیز با کاهش ۸۷درصدی نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، رقم هفت میلیارد تومان را ثبت کرده است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

های وب

انتهای خبر

0
0