بورس پرس
1401/06/20
15:09
معاملات مشکوک دو سیمانی، یک انبوه ساز، دو زراعتی و حمل و نقلی + ۱۰ نماد

در روز افت ۶.۷ هزار واحدی شاخص، دو سهم سیمانی، یک انبوه ساز، دو شرکت زراعتی و حمل و نقلی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۶۷۰۲ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۲.۹ و ۸.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، بانک دی، سایپا، ایران خودرو به همراه بانک پارسیان با تقاضای ۲۹۳، ۲۶۸، ۲۱۵، ۱۷۰ و ۱۲۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۵ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شمال شرق شاهرود حاضر در بازار اول فرابورس با رشد اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های بین المللی محصولات پارس ، سرمایه گذاری صنایع ایران ، سیمان ساوه ، گسترش انرژی آذرآب ، تکادو، ریل پرداز نو آفرین ، توسعه بین الملی پدیده شاندیز ، دامپرور ی پارس، پگاه آذربایجان ، گروه اقتصادی کرمان خودرو ، قند نقش جهان ، آبگینه، ساختمان اصفهان و سیمان صوفیان ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم سیمانی، یک انبوه ساز، دو شرکت زراعتی و حمل و نقلی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0