رمزارز نیوز
1401/06/09
12:30
رشد ارزش سرمایه‌گذاری در اتریوم بیشتر از بیت کوین!

گزارش‌ها حاکی از آن است که ارزش سرمایه‌گذاری در محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم در ماه آگوست با ۲.۳۶ درصد افزایش… مطالعه مطلب ...

گزارش‌ها حاکی از آن است که ارزش سرمایه‌گذاری در محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم در ماه آگوست با ۲.۳۶ درصد افزایش به ۶.۸۱ میلیارد دلار رسیده که عملکرد بهتری نسبت به محصولات بیت کوین دارد که با افت ۷.۱۶ درصدی به ۱۷.۴ میلیارد دلار رسیده است. این موضوع همچنین در حجم معاملات بیت کوین و محصولات اتریوم هم منعکس شد، به طوری که شاخص‌ترین محصول بیت کوین کاهش ۲۴.۴ درصدی در حجم را تجربه کرد، در حالی که مشابه آن برای اتریوم در واقع ۲۳.۲ درصد افزایش یافت.


ارقام ماهانه برای محصولات جانبی دارایی‌های دیجیتال به طور کلی ۴ درصد کاهش یافته، که عمدتا به کاهش ۶ درصدی محصول GBTC Grayscale نسبت داده شده است. بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ورودی برای محصولات غیر از بیت کوین و اتریوم است که با افزایش ۱۲.۳ درصدی به ۱.۱۳ میلیارد دلار در سه هفته اول رسیده است.


با وجود بازار نزولی، تعدادی از موسسات مالی معروف محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را در طول ماه آگوست راه‌اندازی کرده‌اند. این محصولات در قالب صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)، گواهی‌های قابل معامله در بورس (ETC) و محصولات Trust هستند. یکی از قابل توجه ترین این موارد، صندوق خصوصی تراست بلک راک برای بیت کوین بود. راه‌اندازی صندوق تراست بیت کوین از سوی بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان پس از مشارکت آن با کوین بیس و برای ارائه خدمات تجاری به مشتریان انجام شد. BetaShares نیز اولین ETF متمرکز بر متاورس را در بورس استرالیا راه‌اندازی کرد.


انتهای خبر

0
0