رمزارز نیوز
1401/04/17
12:30
سرگذشت جوانی که با استخراج رمزارز خانه‌دار شد!

جو بریج ( Joe Bridge)، یک ماینر استرالیایی کریپتو، اخیرا از سرگذشت خود و نحوه خرید اولین خانه، قایق و… مطالعه مطلب ...

جو بریج ( Joe Bridge)، یک ماینر استرالیایی کریپتو، اخیرا از سرگذشت خود و نحوه خرید اولین خانه، قایق و موتورسیکلت با استفاده از ثروت اندکی که از طریق استخراج ارزهای دیجیتال کسب کرده بود، گفته است.


این مرد ۳۸ ساله برای اولین بار سال ۲۰۱۳ در حالی که با والدینش زندگی می‌کرد، با استخراج کریپتو آشنا شد. در آن زمان، بریج در حال تحصیل در رشته حقوق بود و اطلاعات کمی در زمینه IT داشت. با این حال، او توانست با استفاده از ۱۰ کارت گرافیک روی سه کامپیوتر، نرم‌افزار ماینینگ را اجرا کرده و لایت کوین و دوج کوین به دست بیاورد.


بریج می‌گوید که فرایند ماینینگ گاهی باعث افزایش دمای خانه‌اش تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌شد و قبض برق او حتی با استفاده از سیستم انرژی خورشیدی پیشرفته به بیش از ۶۰۰ دلار در ماه می‌رسید. بریج در نهایت توانست دوج کوین و لایت کوین استخراج‌شده را با بیش از ۱۰ بیت کوین معامله کند.


بریج به مدت چهار سال بیت کوین‌های خود را حفظ کرد و در دوره افزایش قیمت سرسام‌آور در اواسط سال۲۰۱۷، بخشی از سرمایه خود را برای خرید موتورسیکلت و قایق به فروش رساند. بریج همچنین در زمان اوج قیمت بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱، حدود ۱۱ بیت کوین به قیمت ۸۸۰ هزار دلار استرالیا جهت پرداخت رهن خانه به بانک فروخت.


بریج اکنون در بخش فناوری اطلاعات برای یک شرکت نرم‌افزار مالی کار می‌کند. وی با این‌که معتقد است هنوز هم امکان پول درآوردن از این طریق وجود دارد، با این حال، می‌گوید که اکنون، زمان خطرناکی برای ورود به این بخش است و به دیگران توصیه نمی‌کند که راه او را دنبال کنند.


انتهای خبر

0
0