تحلیل برای سود
1400/05/17
19:15
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#ثامید 🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت (برگزاری مزایده) 🔹توضیح: شرکت توسعه و عمران امید قصد برگزاری مزایده جهت فروش...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:


🔷#ثامید


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت (برگزاری مزایده)


🔹توضیح: شرکت توسعه و عمران امید قصد برگزاری مزایده جهت فروش واحدهای مسکونی پروژه‌های مهرشهر و عظیمیه کرج با مبلغی حداقل ۶۳ میلیارد تومان را دارد.




🔷#خدیزل


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (لغو افزایش سرمایه)


🔹توضیح: شرکت بهمن دیزل اعلام کرد که که افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سود انباشته از سوی سازمان به دلیل عدم انتقال سند مالکیت پوشینه بافت ایران مورد قبول قرار نگرفت.




🔷#فخوز


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت فولاد خوزستان افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به ۱۹۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال از محل سود انباشته ، از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.




🔷#پارس


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت پتروشیمی پارس افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلندمدت(سرمایه‌گذاری در شرکت پلیمر آریاساسول)، از سوی هیئت مدیره به تصویب رسید.




🔷#سبهان


🔹موضوع: افشای اطللاعات با اهمیت (توقیف سهام ناشر)


🔹توضیح: شرکت سیمان بهبهان خبر از توقیف ۴،۹۷۲،۰۰۰ برگه سهم از سوی سهامدار عمده خود، سیمان فارس و خوزستان داد. لازم به ذکر است که سیمان فارس و خوزستان از مالکیت ۵۱ درصدی برخوردار است.




🔷 #ثبهساز


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (اعلام نتیجه مزایده)


🔹توضیح: شرکت بهساز کاشانه تهران در پی مزایده فروش ملک خود خبر از فروش آن به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال داد.




🔷#حآفرین


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت (تحویل ۱۰ دستگاه لوکوموتیو)


🔹توضیح: شرکت ریل پرداز نو آفرین خبر از تحویل ۱۰ دستگاه لکوموتیو به شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا پس از تکمیل مراحل ساخت، تست و راه اندازی خبر داد.




🔷#وسکاب


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶۳۵،۴۵۱ میلیون ریال به ۱،۱۳۵،۰۰۰ میلیون ریال از محل سود انباشته ، از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.



انتهای خبر

0
0