اقتصاد آنلاین
1400/06/22
13:10
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۲شهریور) / حقیقی ها همچنان اقبالی به بازار نشان نمی دهند

افراد حقیقی امروز ۵۴۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۵۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۷۸۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی ۱۳۲۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هشت درصد از کل معاملات شد.


بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات کاغذی» و «خدمات فنی و مهندسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.


سه نماد «فولاد»، «شبندر» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «بنو»، «مدیریت» و «فسپا» معطوف بود.


مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۶۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بیمه تجارت نو با برتری ۳۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۵نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۶۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۷۰میلیارد تومان بود.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


حقیقی حقوقی 1
حقیقی حقوقی 2
انتهای خبر

0
0