سهامیاب - آموزش بورس
1401/01/22
08:55
#بیمه ✍🏻تقریبا می‌توان گفت گروه بیمه آخرین صنعتی است که تغییر مسیر داده و روز گذشته با اقبال خریداران روبرو شده است. نماگر گروه با نفوذ به سطوح مق...

#بیمه



✍🏻تقریبا می‌توان گفت گروه بیمه آخرین صنعتی است که تغییر مسیر داده و روز گذشته با اقبال خریداران روبرو شده است. نماگر گروه با نفوذ به سطوح مقاومتی ۵۳.۵۰۰ واحدی، مهر تائید بر خاتمه یافتن روند نزولی زده و حالا می‌توان ادامه رشد تا سطوح ۶۳.۰۰۰ واحدی را انتظار داشت.



🚗در این صنعت از #پارسیان آغاز می‌کنیم که افزایش حجم معاملات در چند روز گذشته در آن به طور ملموسی حس می‌شود. لذا چنانچه پارسیان در روز‌های آتی موفق به شکست رو به بالای مقاومت ۴۰۰ تومانی گردد، پتانسیل یک رشد ۲۰ درصدی دیگر را تا محدوده ۴۸۰ تومانی را خواهد داشت.



☔️در سوی دیگر #البرز را داریم که تنها ۶ درصد تا اولین مقاوت معتبر خود فاصله دارد. لذا البرز با گذر از مقاومت مذکور راه همواری برای یک رشد ۱۰ درصدی دیگر و در صورت عبور از آن دسترسی به سطوح ۲۴۰ تومانی خواهد داشت.



🔥و در آخر اشاره به #ملت داشته باشیم که نفوذ و تثبیت بالای مقاومت ۱۳۰ تومانی عاملی برای افزایش تقاضا در این نماد شده است. لذا چارتیست‌ها دسترسی البرز به تارگت ۱۵۸ تومانی را چندان دور از انتظار نمی‌بینند.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0