بیدار بورس
1399/01/19
14:51
چشم‌انداز بورس 99 🔴رشد 30 درصدی دلار در سال جدید وحید کشمیری تحلیل‌گر ضمن تاکید بر بازدهی مناسب بورس در سال 98 به اقتصاد بیدار گفت: ركود در بازار...

چشم‌انداز بورس ۹۹


رشد ۳۰ درصدی دلار در سال جدید



وحید کشمیری تحلیل‌گر ضمن تاکید بر بازدهی مناسب بورس در سال ۹۸ به اقتصاد بیدار گفت: رکود در بازارهای موازی همچون مسکن ، دلار و طلا ، رشد قیمت دلار در سال ۹۷ و عدم تطبیق قیمت سهام با قیمت دلار در آن مقطع ، قوانین خوبی همچون گزارش دهی ماهیانه شرکتها و از آن مهم‌تر قانون‌مند شدن باز و بسته شدن نمادها و کوتاه شدن مدت بسته بودن نمادهای بورس و فرابورس که سبب ایجادنقد شوندگی بسیار خوب و اطمینان در سرمایه گذاران گردید ، همگی سبب شد تا سرمایه های سرگردان جذب بازار سرمایه گشته و سبب گردد بازار بورس بیش از ۱۸۰ درصد بازدهی نصیب سهامداران کند .



وی درخصوص چشم انداز بازار سرمایه در سال ۹۹ گفت: دو فاکتور مهم تعیین کننده مسیر بازار سرمایه در سال جدید شامل نرخ دلار و دوم قیمت‌های جهانی نفت و فلزات است


رشد ۳۰ درصدی دلار در سال جدید


این تحلیلگر بورسی ادامه داد: متوسط قیمت دلار برای سال ۹۹ در محدوده ۱۷ هزار تومان خواهد بود که با توجه به متوسط قیمت دلار در سال ۹۸ که در حدود ۱۳ هزار تومان بوده، ۳۰ درصد بالاتر است .


قیمت‌های جهانی برمیگردد


کشمیری در مورد قیمتهای جهانی اضافهع کرد: افت شدید قیمتهای جهانی نفت و فلزات مقطعی و کوتاه مدت بوده و به زودی روند قیمتها تغییر کرده و صعودی خواهد شد .


بورس بهترین بازار برای سرمایه گذاری پول‌های مازاد


این کارشناس بورسی ضمن پیشبینی ادامه دار شدن روند صعودی بازار سرمایه در سال ۹۹، بیان کرد: شاخص کل بورس رشد بالایی را تجربه کند که در این صورت همچنان بازار بورس بهترین بازار برای سرمایه گذاری پول های مازاد خواهد بود .



#اختصاصی_بیدار #تحلیل_بازار #بورس۹۹دریک_نگاه #بورس۹۹ #گزارش_ویژه_تحلیل_بازار


#عملکردبورس۹۸


#چشم‌انداز_سال_جدید_۳۱


➖➖➖➖➖


خبرها و تحلیل های اختصاصی را در کانال #بیدارنامه کارگزاری #اقتصادبیدار دنبال کنید



انتهای خبر

0
0