رمزارز نیوز
1402/03/13
15:31
افزایش ۱۰۰ میلیاردی ذخایر نهنگ‌های شیبا! قیمت SHIB دوباره صعودی می‌شود؟

به گزارش پلتفرم IntoTheBloсk، تعداد توکن‌های شیبا اینو (SHIB) در آدرس‌های سرمایه‌گذاران بزرگ، که در جامعه… مطالعه مطلب ...

به گزارش پلتفرم IntoTheBloсk، تعداد توکن‌های شیبا اینو (SHIB) در آدرس‌های سرمایه‌گذاران بزرگ، که در جامعه رمزارزی تحت عنوان نهنگ‌ها شناخته می‌شوند، از ابتدای هفته تاکنون به میزان ۱۰۰ میلیارد SHIB افزایش یافته است. مجموع دارایی‌های این آدرس‌ها در حال حاضر ۶۶۱.۹۹ تریلیون SHIB برآورد می‌شود. البته لازم به ذکر است که ۴۱۰.۳۶ تریلیون توکن در آدرس “مرده” قرار دارند، آدرسی که توکن‌های شیبا به منظور سوزاندن به آن ارسال می‌شوند.


علاوه بر آدرس‌های نهنگ‌های بازار، IntoTheBlock تغییرات مثبتی را هم در موجودی آدرس‌هایی که به عنوان سرمایه‌گذار شناخته می‌شوند، گزارش کرده است. در اینجا منظور از سرمایه‌گذار، آدرس‌هایی است که بین ۰.۱ درصد تا ۱ درصد از کل عرضه توکن شیبا را در اختیار دارند. در کل ۴۱ آدرس این چنینی وجود دارد. طبق گزارش‌ها، موجودی این آدرس‌ها، هر چند به صورت اندک اما به میزان به میزان ۷ میلیارد SHIB افزایش یافته است.


با این وجود، اعتقاد به اینکه این تغییرات مثبت برای توکن شیبا منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد، به نظر اشتباه است. توجه به این نکته ضروری است که بیشتر آدرس‌های نهنگ‌های بازار و برخی از آدرس‌های سرمایه‌گذاران، حساب‌های متعلق به صرافی‌ها هستند و این واقعیت که موجودی این آدرس‌ها افزایش می‌یابد، نشان می‌دهد که صاحبان واقعی توکن‌های SHIB آنها را به صرافی‌ها ارسال کرده‌اند. در واقع، در میان جامعه رمزارزی این امر معمولا نشانه‌ای از فروش توسط صاحبان واقعی است.


انتهای خبر

0
0