آکادمی هلاکوئی
1400/06/28
18:00
روسیه برای محدود کردن خریدهای احساسی ، واریز‌ها به صرافی‌ها را کند می‌کند

گزارش شده است که بانک مرکزی روسیه (CBR)…

گزارش شده است که بانک مرکزی روسیه (CBR) با بانک های تجاری برای به تاخیر انداختن واریزهای صرافی های رمزنگاری همکاری می کند.


در طی رویدادی در سوچی ، یکی از مقامات بانک مرکزی روسیه توضیح داد که هدف از کند کردن پرداخت های صرافی های رمزنگاری ، محدود کردن خریدهای به اصطلاح “احساسی” انجام شده توسط سرمایه گذاران “فاقد صلاحیت” است. این حرکت به احتمال زیاد بر بسترهای تجاری همتا به همتا و فرابورس تاثیر می گذارد. به گفته نایب رئیس CBR سرگئی شوتسوف (Sergei Shvetsov):


“ما شروع به همکاری با سیستم بانکی می کنیم تا پرداخت ها به صرافی های ارزهای رمزپایه کند شود و فرصت های خرید احساسی این نوع محصولات را محدود می کند.


تصمیم بانک مرکزی در شرایطی است که علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، دوج کوین (DOGE) و دیگر ارزهای رمزنگاری شده افزایش یافته است. علیرغم اینکه ارزهای رمزنگاری شده در حال رایج شدن هستند ، CBR در مورد سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال شک و تردید دارد.


CBR رمز ارزها را یک سرمایه گذاری خطرناک می داند


هفته گذشته ، سرگئی شوتسوف ، معاون اول رئیس بانک مرکزی گفت که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خطرناک است و با مشارکت در یک طرح هرمی قابل مقایسه است.


“وقتی صحبت از خرید [ارز رمزنگاری شده] برای اهداف سرمایه گذاری می شود ، ما در مورد این ایده شک داریم. ما معتقدیم که این دارایی با دارایی های سنتی متفاوت است ، بسیار خطرناک است و نشانه هایی از طرح هرمی دارد. “



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: finbold


انتهای خبر

0
0