آکادمی هلاکوئی
1401/05/06
17:20
سه میلیون دلار شیبا توسط یک نهنگ ETH در ۲ روز خریداری شد

اخیرا اخباری مبنی بر اینکه هولدرهای بزرگ اتریوم…

اخیرا اخباری مبنی بر اینکه هولدرهای بزرگ اتریوم (ETH) به طور فعال ارز دیجیتال محبوب شیبا اینو (SHIB) را خریداری، هولد و معامله می کنند، افزایش یافته است. دوباره مشخص شد که یک نهنگ اتریوم با نام مستعار “BlueWhale۰۱۵۹” تقریبا ۳ میلیون دلار شیبا خریداری کرد. بر اساس گزارش WhaleStats، تنها در دو روز، یک سرمایه‌گذار بزرگ ۲۶۷ میلیارد SHIB دیگر به پرتفوی خود اضافه کرد. در عین حال، SHIB بزرگترین پوزیشن نهنگ های ETH، جدای از خود اتریوم، از نظر ارزش دلاری است. این گروه از سرمایه گذاران دارای ۴۵.۴۵ تریلیون دلار SHIB به ارزش ۵۰۳ میلیون دلار در داراییهای خود هستند که معادل ۱۹.۷۶ درصد از کل پرتفوی آنها است. جالب اینجاست که سهم SHIB تقریبا برابر با سهم استیبل کوین های USDT و USDC در این سبد است.


آیا خریدهای SHIB نهنگ ها با اخبار شیبا اینو مرتبط است؟


به سختی می توان گفت که کدام اول رخ می دهد: اخبار مثبت در مورد SHIB یا خرید نهنگ، اما به نظر می رسد که این رویدادها دست به دست هم می دهند. بنابراین، به عنوان مثال، قبل از خرید ۳ میلیون دلاری که در بالا توضیح داده شد، اخباری مبنی بر این امکان وجود داشت که دارندگان SHIB اکنون مستقیما در SHIB پرداخت کنند. به یاد بیاورید که چنین گزینه ای در نتیجه ادغام توکن در سرویس پرداخت انبوه از ارائه دهنده پرداخت کریپتو NOWPayments امکان پذیر شد. در همان زمان، خرید نهنگ های SHIB قبل از چنین رویدادهای بزرگی انجام می شد، اما همیشه اخباری مبنی بر پذیرش SHIB به عنوان وسیله ای برای پرداخت، یا توسعه اکوسیستم شیبا اینو در جایی در نزدیکی ظاهر می شد، همانطور که در زمانی که اتفاق افتاد. اولین جزئیات در مورد شیباریوم ظاهر شد


به نظر می رسد در این مورد جای حدس و گمان وجود ندارد و دارندگان عمده ETH قطعا برنامه های خاص خود را برای چنین توکن محبوبی دارند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0