بورس پرس
1400/10/26
00:00
خروج موقت پرونده افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی از دستور کار سازمان بورس

شرکت بورسی از خروج موقت پرونده افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته از دستور کار سازمان بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت پارس خزر از خروج موقت پرونده افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی از دستور کار سازمان بورس خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.


براین اساس، "لخزر" پیرو نامه ۲۲ دی مبنی بر خروج پرونده افزایش سرمایه شرکت از دستور کار سازمان بورس اعلام کرد: در جهت رفع نواقص و تکمیل گزارش توجیهی افزایش سرمایه از جمله افزوده شدن اطلاعات مالی حسابرسی شده از اول سال ۹۹ تا ۳۱ شهریور سال جاری، کلیه اصلاحات مذکور انجام شده و طی چند روز آینده پس از تایید مجدد بازرس قانونی شرکت جهت اخذ مجوز به آن اداره ارسال خواهد شد.


بنابراین گزارش، پارس خزر ۲۱ مهر ماه از پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر داده بود تا در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه فعلی را از ۱۵.۱ به ۹۰.۷ میلیارد تومان برساند. این تامین مالی به منظور اصلاح ساختار و کاهش هزینه های مالی ، افزایش توان مالی و نقدینگی ، حذف فاصله بین مبلغ سرمایه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقاء در تابلو فرعی بازار اول بورس و نیز تسهیل عملیات نقل و انتقال سهام شرکت در بورس اعمال خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0