تدبیر فردا
1399/09/23
21:34
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/09/23 با سلام خدمت عزیزان بازار امروز با منفی خوبی شروع شد و همچنین #حجم‌معاملات نیز مناسب بود و مشاهده کردیم که هر چه قدر...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۰۹/۲۳




با سلام خدمت عزیزان


بازار امروز با منفی خوبی شروع شد و همچنین #حجم‌معاملات نیز مناسب بود و مشاهده کردیم که هر چه قدر #فشارعرضه زیاد بود به همان مقدار #تقاضاداشتیم به همین دلیل سهام تا صف فروش کشیده نشدند و متعادل ماندند اما با گذشت بازار فشار تقاضا زیاد تر شد جوری که چندین بار بسیاری از سهام در محدوده ی مثبت معامله شدند و البته در پایان بازار و با تصویب #مصوبه‌ی‌جدیدمجلس سهام پالایشی با افزایش تقاضای جدی روبه رو شدند.



#شاخص‌نیز امروز تغییرات مثبتی داشت و هنوز هم پیرامون همان محدوده ی مقاومتی در حال نوسان است، این که در اینجا توقف خوبی زده است #نشانه‌ی‌خوبی است چون با قدرت بالاتری به سطوح بالاتر می رود.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



خب برای بازار فردا در #همان‌ابتدای‌بازار انتظار مثبت شدن رو داریم و بازاری نوسانی خواهیم داشت که در همان ساعت اول حرکت مثبت خوبی را می زند، #فردانیز همانند این چند روز انتظار حجم معاملات خوبی را داریم و البته انتظار داریم شاخص اولین #کندل‌خوب‌مثبت خود را برای گذر از این محدوده بزند، یک مدت هست که به صورت نوسانی به این محدوده ی مقاومتی خود فرصت داده است حالا با روند بازار فردا انتظار گذر از این مقطع را خواهیم داشت.



#نکته‌مهم:::


دوستان توجه داشته باشید ریز معاملات بسیار عالی هست و هر چه بیشتر بازار در تایم اصلاحی اینچنینی برود و ما بیشتر این مدل معاملات را ببینیم امید بیشتری به صعود بالاتر خواهیم داشت.



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0