آکادمی هلاکوئی
1401/01/15
18:50
اکنون در هزاران دستگاه فروش خودکار در آمریکای شمالی رمزارزها پذیرفته می شوند

شرکت PayRange به یک برنامه پرداخت تلفن همراه…

شرکت PayRange به یک برنامه پرداخت تلفن همراه که امکان پرداخت برای دستگاه های فروش خودکار را فراهم می کند، قابلیت پذیرش رمزارزها را اضافه کرده است. جدای از ارزهای رمزنگاری شده، اپلیکیشن پرداخت موبایلی برای خرده‌فروشی خودکار امکان پذیرش صدها کارت هدیه فروشگاهی مانند استارباکس، والمارت، هوم دیپو، لووز و اپل را نیز اضافه کرده است.


PayRange، یک شرکت واقع در شمال غربی اقیانوس آرام، دارای شبکه‌ای است که متشکل از بیش از ۵۰۰۰۰۰ دستگاه فروش خودکار در ۳۵۰ شهر و شهرستان در آمریکای شمالی و همچنین میلیون‌ها کاربر است.


برای پرداخت با رمزارزها، کاربران می‌توانند وارد حساب Coinbase خود در اپلیکیشن PayRange شوند و تراکنش‌های خود را با بیت‌کوین، اتریوم، شیبا اینو و غیره انجام دهند.


پذیرش رمزارزها در حال افزایش است


یک نظرسنجی جدید توسط صرافی کریپتو جمینی، شتاب قوی پذیرش کریپتو را نشان می‌دهد. زیرا تقریبا ۵۰ درصد از دارندگان رمزارزها سال گذشته به این بازار پیوستند. جمینی ۲۰ کشور از آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و منطقه آسیا و اقیانوسیه را مورد بررسی قرار داده است. تقریبا نیمی از مالکان فعلی رمزارز در ایالات متحده (۴۴٪)، آمریکای لاتین (۴۶٪) و آسیا و اقیانوسیه (۴۵٪) برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ کریپتو خریداری کردند.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، شیبا اینو، دوج کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، رپد بیت کوین و پنج استیبل کوین وابسته به دلار ( BUSD، DAI، GUSD، USDC و USDP) که توسط BitPay پشتیبانی می‌شوند، اکنون توسط meatmeCA مستقر در ونکوور به عنوان پرداخت پذیرفته می‌شوند.


BitPay به طور رسمی در اواخر سال ۲۰۲۱ شروع به پشتیبانی از شیبااینو کرد، که اجازه می داد شیبا را صدها تاجر BitPay مبادله کنند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0