اخبار اکس نوین
1400/08/12
09:08
ایلان ماسک می‌خواهد مدیرعامل ساختگی دوج کوین شود

اکس نوین: فعالیت توییتری ایلان ماسک دوباره در این شبکه اجتماعی بالا گرفته است. این بار، پس از آنکه بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین از موقعیت شغلی برای مدیرعاملی دوج کوین صحبت کرد ماسک در توییتی اعلام کرد که قرار است مدیرعامل ساختگی دوج کوین شود. ماسک در ادامه توییت کرد که فلوکی، سگ نژاد شیبا اینوی وی نیز مدیرعامل خوبی برای دوج کوین خواهد شد و می‌تواند در این سمت فعالیت کند. در آوریل سال ۲۰۱۹، ایلان ماسک به عنوان یک شوخی اول ماه آوریل به عنوان مدیرعامل جامعه دوج کوین منصوب شد. ماسک در نظرسنجی توییتری برنده شد که ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم، چارلی لی خالق…

اکس نوین : فعالیت توییتری ایلان ماسک دوباره در این شبکه اجتماعی بالا گرفته است. این بار، پس از آنکه بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین از موقعیت شغلی برای مدیرعاملی دوج کوین صحبت کرد ماسک در توییتی اعلام کرد که قرار است مدیرعامل ساختگی دوج کوین شود.


ماسک در ادامه توییت کرد که فلوکی، سگ نژاد شیبا اینوی وی نیز مدیرعامل خوبی برای دوج کوین خواهد شد و می‌تواند در این سمت فعالیت کند.


در آوریل سال ۲۰۱۹، ایلان ماسک به عنوان یک شوخی اول ماه آوریل به عنوان مدیرعامل جامعه دوج کوین منصوب شد. ماسک در نظرسنجی توییتری برنده شد که ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم، چارلی لی خالق لایت کوین و مارشال هاینر مدیرعامل شرکت متال حضور داشتند.


با این حال شوخی آوریل با ماسک و دوج کوین بیش از حد جدی شد به طوری که اوایل سال ۲۰۲۱ دوج کوین رالی قدرتمندی را آغاز کرد و به جمع ارزهای دیجیتال برتر بازار پیوست. جالب است بدانید در ماه مه، ارزش بازار این میم کوین به ۹۰ میلیارد دلار رسید.


ماسک همواره گفته که قصد دارد دوج کوین را به واحد پولی رایج تبدیل کند و به همین خاطر با توسعه‌دهندگان آن همکاری می‌کند. وی در رابطه با تبدیل این میم کوین مبتنی بر شوخی به یک ارز با دوام گفته است:


سرنوشت کنایه را دوست دارد. طعنه‌آمیزترین نتیجه چه خواهد بود؟ ارزی که با شوخی شروع شد در واقع تبدیل به ارز واقعی می‌شود.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0