آکادمی هلاکوئی
1400/11/02
23:50
چین لینک، پالی گان را از جایگاه پرمعامله ترین کوین، خارج کرده است!

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین ویل استیتز…

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین ویل استیتز ( WhaleStats ) این خبر را منتشر کرده است که ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم( Ethereum ) دوباره روی چین لینک ( LINK ) شرط بندی می کنند. زیرا پالی گان ( MATIC ) را از جایگاه پرمعامله ترین کوین، خارج کرده است.


در همین حال، نهنگ های اتریوم ( ETH ) به خرید LINK و MATIC ادامه می دهند. زیرا هر دو رمزارز در لیست ده رمزارز خریداری شده برتر باقی مانده اند.


ویل.استیتز - چین لینک، پالی گان را از جایگاه پرمعامله ترین کوین، خارج کرده است!

LINK و MATIC در لیست محبوب ترین کوین ها


اگرچه، MATIC و LINK هر دو جزو ده ارز دیجیتال برتری هستند که اغلب توسط نهنگ‌های برتر اتریوم خریداری می‌شوند، طبق داده‌های ارائه شده توسط WhaleStats ، رمزارز LINK تاکنون رمزارز بومی پالی گان ( Polygon ) را به عنوان دارایی با بیشترین معامله، کنار زده است.


این دو رمزارز در این لیست در کنار یکدیگر قرار دارند.


FTT ، بزرگترین توکن با ارزش دلاری در کیف پول ۱۰۰۰ نهنگ برزگ اتریوم میباشد.


WhaleStats همچنین چندین توئیت منتشر کرده است که نشان می‌دهد نهنگ‌ها مقادیر زیادی LINK و MATIC را خریداری کرده‌اند.


در بیست و چهار ساعت گذشته، در مجموع ۳۸۶۴۶۴ LINK توسط نهنگ های ETH با رتبه های ۱۴۰، ۱۴۱ و ۴ خریداری شده است.


چهارمین نهنگ بزرگ، بیشترین مقدار، یعنی ۱۹۹۹۹۹ LINK به ارزش ۳۹۰۹۹۹ دلار، خیداری کرد. مبلغ کلی این ارز دیجیتال خریداری شده ۷,۳۲۷,۴۱۴ دلار در فیات است.


WhaleStats - چین لینک، پالی گان را از جایگاه پرمعامله ترین کوین، خارج کرده است!

نهنگ ها، انباشت های بزرگ MATIC را می خرند و جابه جا می کنند


یک نهنگ با رتبه ۱۵۸ اتریوم نیز ۲,۱۱۰,۰۰۰ پالی گان، معادل ۳,۵۲۳,۷۰۰ دلار به دست آورده است. علاوه بر این، ردیاب رمزنگاری محبوب، ویل آلرتز ( Whale Alert )، تراکنش‌های MATIC بسیار بزرگتر از این را شناسایی کرده است. طبق توئیت‌های اخیر، ۵,۸۲۴,۰۱۰ رمزارز (معادل ۹,۹۳۴,۶۲۶ دلار) از بایننس( Binance ) به جمینی( Gemini ) و تعداد ۵,۲۲۵,۳۴۴ MATIC (به ارزش ۹,۹۸۷,۵۸۸) از بایننس به بیتفینکس ( Bitfinex ) منتقل شده است.


MATIC پس از از دست دادن ۱۴.۱۸ درصدی در بیست و چهار ساعت گذشته، با قیمت ۱.۵۹ دلار معامله می شود. طبق CoinMarketCap ، رمزارز Chainlink با ۱۶.۰۹ دلار متغیر است که ۱۶.۰۰ درصد کاهش را نشان می دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0