آکادمی هلاکوئی
1400/03/26
13:59
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۶ خرداد)

بیت کوین به بالاترین سطح ۲۶ روز اخیر…

بیت کوین به بالاترین سطح ۲۶ روز اخیر رسید


چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری اول بازار کاملا صعودی بود. هفته گذشته با اخبار مثبتی از سوی السالوادور آغاز شد، پس از آن، BTC از ۳۱۰۰۰ دلار به حدود ۳۵۰۰۰ دلار افزایش یافت و برای مدتی در همان سطح باقی ماند.


در روزهای بعد با افزایش چند هزار دلاری در چند مرحله، بیت کوین همچنان به افزایش خود ادامه داد تا در نهایت برای اولین بار از اواخر ماه می (اواسط اردیبهشت) تاکنون، منجر به شکست قیمت بالاتر از تراز ۴۰۰۰۰ دلار شد.


در ۲۴ ساعت گذشته، گاوها یک بار دیگر با افزایش تلاش خود توانستند این دارایی را به سمت ۴۱۳۷۵ دلار هدایت کنند (در Bitstamp). این بالاترین مارک قیمت ثبت شده برای BTC از ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) تا به امروز است.


علی رغم ناکامی این ارز در تداوم این روند صعودی و بیش از هزار دلار اصلاح قیمت، بیت کوین هنوز هم بالاتر از ۴۰۰۰۰ دلار قرار دارد. سرمایه بازار آن نیز اکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار است، در حالی که دامیننس آن به ۴۴٪ افزایش یافته است..


عقب نشینی آلتکوین ها


کوین های جایگزین طی چند روز گذشته با کسب دستاوردهای قابل توجه، از رهبر خود تقلید کردند، اما بیشتر آنها از دیروز یا متوقف شده یا اصلاح شده اند. برای مثال، اتریوم دیروز تا سطوحی بالاتر از ۲۶۰۰ دلار افزایش یافت ، اما کاهش ۳ درصدی، آن را به حدود ۲۵۰۰ دلار رساند.


بایننس کوین، دوج کوین، ریپل، کاردانو، یونی سوآپ، بیت کوین کش، لایت کوین و سولانا همگی در مقیاس ۲۴ ساعته بین ۲ تا ۴ درصد افت قیمت داشته اند.


بازار 26 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (26 خرداد)

در نتیجه این افت قیمت، BNB با قیمت ۳۶۵ دلار معامله می شود، ADA کمی بالاتر از ۱.۵ دلار قرار گرفته است، DOGE برای حفظ سطوح بالای ۰.۳ دلار تلاش می کند ،XRP سطح ۰.۸۷ دلار را تاچ کرد، DOT در حدود ۲۴ دلار ترید می شود، UNI به ۲۳ دلار، BCH به ۶۲۵ دلار، LTC به ۱۷۵ دلار و SOL به حدود ۴۰ دلار رسیده اند.


به غیر از ICP ، که از دیروز ۱۲ درصد کاهش یافته است، تعداد معدودی از کوین های جایگزین دارای ارزش بازار کم و متوسط نیز افزایش قیمت داشته اند.


شیبا با ۲۵٪ افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار رسیده است. چیلیز (Chiliz) با پامپ ۲۱ درصدی تا ۰.۳۵ دلار رسید. Amp (۱۵٪), Quant (۱۵٪) و The Graph (۱۲٪) هم به دنبال آنها قرار دارند.


در نهایت، ارزش تجمعی بازار کل دارایی های رمزنگاری بالاتر از ۱.۷ تریلیون دلار باقی مانده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0