بورسینه
1400/05/04
09:54
🔹صف‌های خرید حدود ۷۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۰...

🔹صف‌های خرید حدود ۷۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #غدام، #ثالوند و #سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام خوراک دام پارس بیش از ۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #شاراک، #ذوب و #های_وب در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۲۵میلیارد تومان (۵۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۱۰میلیارد تومان (۵۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (#ثقزوی) به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۱۵۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۶میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «محصولات شیمیایی» با تقاضای ۲۱۰میلیارد تومانی همراه شد.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۲۵میلیارد تومان (۵۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۱۱میلیارد تومان (۵۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است


#بورسینه

انتهای خبر

0
0