بورس۲۴
1401/05/26
13:40
ارزش معاملات برای پنجمین روز متوالی افزایش یافت

ارزش معاملات خرد به بیش از ۳,۵ همت رسید که نسبت به دیروز یک درصد افزایش داشت. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فلزات اساسی انجام شد.

ارزش معاملات برای پنجمین روز متوالی افزایش یافت

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به بیش از ۳,۵ همت رسید که نسبت به دیروز یک درصد افزایش داشت. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فلزات اساسی انجام شد.


بیشترین ورود پول حقیقی به گروه خودرو و ساخت قطعات بود. پس از آن گرو های هتل و رستوران و سایر محصولات کانی غیرفلزی نیز شاهد ورود اندک پول خرد بودند. در گروه های محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی نیز بیشترین حمایت و ورود نقدینگی از سوی حقوقی های بازار را شاهد بودیم.


تراز پول خرد بازار منفی ۱۷۵ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار مثبت ۲۷۸ میلیارد تومان بود.


نمادهای خساپا، وساپا، سمگا، اتکام، خاور، سهرمز، فپنتا، وبملت و کایزد بیشترین خریدهایی بودند که حقیقی ها از حقوقی ها انجام دادند. عمده ترین خریدهای حقوقی از حقیقی نمادهای شپنا، های وب، پترول، حکشتی، فاسمین، فجام، جم پیلن، بپاس و بوعلی بودند.


در پایان داد و ستدهای روز جاری شاخص کل ۸ هزا رو ۱۰۴ واحد کاهش یافت و به محدوده یک میلیون و ۴۵۱ هزار واحد برگشت. شاخص هموزن اما ۴۵۲ واحد رشد کرد و به بالای ارتفاع ۳۹۹ هزار واحدی رسید. شاخص فرابورس نیز ۵۷ واحد افت داشت.

انتهای خبر

0
0