اقتصاد آنلاین
1400/04/26
14:06
کدال نگر ۲۶تیر۱۴۰۰ / جهش ۳۱۲درصدی سود پتروشیمی امیر کبیر

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. مادیرا ۲۲تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد. شپنا با تعدیل مثبت ۵۲درصدی همراه شد. شتران در ۱۲ماهه ۱,۴۷۷ریال برای هر سهم سود ساخت.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۲۶ تیر ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«ودی»: مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه دی با افزایش سرمایه ۲۲۸درصدی این شرکت از دو محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، مطالبات و اورده نقدی موافقت نمود. از این درصد افزایش سرمایه ۱۳۸درصد آن قطعی و ۹۰ درصد در اختیار هیئت مدیره است.


اطلاعیه‌ها

«شکبیر»: شرکت پتروشیمی امیرکبیر اعلام نمود پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حریق انبار محصول در واحد پلی اتیلن سبک خطی به استحضار می‌رساند با تلاش کارکنان شرکت و حضور به موقع آتش نشانی اطفا گردید ضمنا کلیه کارخانه و انبارهای مربوطه تحت پوشش بیمه آتش سوزی می‌باشد به این منظور اطلاع رسانی و هماهنگی لازم با شرکت بیمه‌گر برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است لذا به محض دریافت اطلاعات بیشتر، شفاف سازی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.


«مادیرا»: شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران اهم تصمیمات اخذ شده در مجامع خود را منتشر نمود. گفتنی است مادیرا ۲۲تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد.


«شپنا»: شرکت پالایش نفت اصفهان در اصلاحیه‌ای سود هر سهم ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ را از ۱۲۸۸ریال به ۱۹۵۶ریال افزایش داد و با تعدیل مثبت ۵۲ درصدی روبرو شد. شرکت علت این تعدیل را اعلام نرخ قطعی نفت خام ،اصلاح نرخ‌های برآوردی سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ و تعدیل نرخ نفت خام و فرآورده‌های اسفند ماه ۱۳۹۸ اعلام نمود.


«غبهنوش»: شرکت بهنوش ایران اعلام نمود نظر به بهره برداری از کارخانه یاسوج، به اطلاع سهامداران محترم میرساند، واحد یاسوج تا سال ۱۳۹۹ به اجاره داده شده بود و پس از بهره برداری آزمایشی، از تاریخ ۱۴۰۰.۰۴.۲۶ فعالیت رسمی خود را با محوریت تولید دوغ با برند آبعلی آغاز مینماید. ظرفیت اسمی این واحد در تولید دوغ آبعلی ۶۰ تن می‌باشد جهت بهسازی ماشین آلات این پروژه حدود ۱۰۴۶۰۰میلیون ریال از ماشین آلات موجود شرکت به همراه پرداخت‌های جانبی آن هزینه شده است.


«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام نمود با توجه به اخذ مجوز افزایش قیمت‌های جدید از سوی سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش بینی ۲۲درصد افزایش نشان می‌دهد.


گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«شتران»: شرکت پالایش نفت تهران در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ مبلغ ۱,۴۷۷ریال برای هر سهم سود حسابرسی شده محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳۸درصد رشد داشته است.


«شراز»: شرکت پالایش نفت شیراز در اصلاحیه ای سود هر سهم ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ را از ۱,۲۹۴ریال به ۲۰,۱۷۸ریال افزایش داد و با تعدیل مثبت ۵۶درصدی روبرو شد. شرکت علت این تعدیل را اعلام نرخ قطعی نفت خام، اصلاح نرخ‌های برآوردی سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ و تعدیل نرخ نفت خام و فرآورده‌های اسفند ماه ۱۳۹۸ اعلام نمود.


«شاوان»: شرکت پالایش نفت لاوان در اصلاحیه ای سود هر سهم ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ را از ۸۰۵۸ریال به ۱۷,۹۷۰ریال افزایش داد و با تعدیل مثبت ۱۲۳درصدی روبرو شد. سود خالص با افزایش ۶۳۶ درصدی به دو هزار و ۵۵میلیارد تومان رسیده است.


«شبهرن»: شرکت نفت بهران از افزایش نرخ فروش محصولات بنزینی و محصولات دیزلی خبر داد.


«شسپا»: شرکت نفت سپاهان از افزایش نرخ فروش محصولات بنزینی و محصولات دیزلی خبر داد.


«خلیبل»: شرکت مالیبل سایپا در سه ماهه منتهی به خرداد ۹۹ برای هر سهم ۵۷۸ریال زیان محقق کر که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ۱۳۸درصدی داشته است.


«خبنیان»: شرکت بنیان دیزل در سه ماهه منتهی به خرداد ۹۹ برای هر سهم ۲۱۶ ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره مشابه قبل ۴۹ریال زیان شناسایی کرده بود.


«تکمبا»: شرکت کمباین سازی ایران اعلام نمود افزایش نرخ ۳۶درصد می‌باشد که سهم فروش این محصول از کل فروش شرکت در سال ۱۳۹۹ به میزان ۷۱ رصد می‌باشد.


«شکربن»: شرکت کربن ایران در سه ماهه منتهی به خرداد ۹۹ برای هر سهم ۲,۰۰۱ریال سود محقق کرد که رشد ۴۸۵درصدی داشته است.


«شکبیر»: شرکت پتروشیمی امیر کبیر در سه ماهه منتهی به خرداد ۹۹ برای هر سهم ۲,۹۸۶ریال سود محقق کرد که رشد ۳۱۲درصدی نسبت به دوره قبل داشته است.


انتهای خبر

0
0