بورس پرس
1401/02/18
00:01
شرکت ۲۲۰.۲ میلیارد تومانی ارتقا نماد گرفت و در بازار دوم فرابورس درج شد

شرکت آرتاویل تایر با سرمایه ۲۲۰.۲ میلیارد تومانی با ارتقا نماد از تابلو زرد بازار پایه به عنوان صد و هفتاد و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت آرتاویل تایر پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۷ اردیبهشت با نماد "پارتا" در گروه لاستیک و پلاستیک به عنوان صد و هفتاد و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد.


بنابراین گزارش، شرکت آرتاویل تایر به عنوان بزرگترین کارخانه لاستیک سازی شمال غرب در ۶ کیلومتری شهر اردبیل احداث و با توجه به اهمیت و نقش تولیدات داخلی در افزایش درآمد ملی و توسعه صادرات غیر نفتی و نیل به خودکفایی در زمینه ساخت تایر با بهره گیری از آخرین فناوری در زمینه ساخت انواع تایر از سال ۷۶ فعالیت تولیدی را آغاز کرد و نام تجاری گلدستون را برای محصولات برگزید.


ظرفیت اولیه شرکت ۲۵ هزار تن در سال انواع تایر، تیوپ و نوار فلاپ وسایط نقلیه سنگین بود که با گذشت مدت زمان کمی به ۳۵ هزار تن در سال ارتقاء یافت. ظرفیت فعلی شرکت ۳۰ هزار تن در سال تولید انواع تایرهای وسایط نقلیه سبک و سنگین شامل تایرهای سواری، وانتی، باری، اتوبوسی و کشاورزی است و نزدیک به ۱۳ درصد نیاز داخلی را تامین می‌کند. این شرکت با سرمایه ۲۲۰.۲ میلیارد تومانی از ۱۱ آبان سال ۹۲ در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد و زیر مجموعه گروه صنعتی رازی محسوب می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0