بورس پرس
1399/10/01
11:59
بازگشت ۲۰ نماد به تابلو و روز آخر قبل از افزایش سرمایه و مجمع سالانه ۵ شرکت

در برابر بازگشت ۲۰ شرکت به تابلو معاملات و تعلیق دو هفته ایی یک شرکت ، نماد ۵ شرکت در پایان امروز به دلیل افزایش سرمایه و تصویب صورت های مالی بسته می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص در محدوده ۱.۴۴ میلیونی درحال نوسان مثبت و منفی است ، نماد شرکت آماده بازگشایی شده است .


براساس این گزارش ، فهرست نمادهای مشمول بازگشت به تابلو معاملات شامل شرکت های آلومراد ، سبحان دارو ، قند اصفهان ، سیمان دشتستان ، بیمه البرز، مهندسی نصیر ماشین ، صنعت برق زنجان و قزوین ، سیمان کارون ، بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری مسکن الوند با محدودیت نوسان قیمت و گروه صنعتی بارز، فیبر ایران ، داروسازی جابرابن حیان، سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ، قند ثابت خراسان ، بیمه تجارت نو ، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان ، ایران خودرو دیزل ، آرتاویل تایر و پتروشیمی امیرکبیر بدون محدودیت نوسان قیمت است .


همچنین در حالی شرکت حمل و نقل توکا به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام با توقف نماد و برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی روبرو شد که نماد بیمه رازی بنا به تشخیص شرکت فرابورس حداکثر تا ۱۴ دی تعلیق و نماد آلومتک برای دو روز کاری بسته شد و توقف نماد سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان برای ۲ روز کاری دیگر ادامه یافت .


در پایان معاملات امروز هم نماد بانک کارآفرین و پیاذر برای مجمع فوق العاده افزایش سرمایه ۴۷ و ۱۱۲ درصدی از محل مطالبات و آورده و سود انباشته و پلی اکریل ، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل برای مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم و مجمع سالانه بسته می شود .


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0