آکادمی هلاکوئی
1401/05/01
10:50
شیبااینو به لحاظ ارزش بازار از ترون پیشی گرفت

براساس تازه ترین اطلاعات وبسایت مرجع CoinMarketCap، شیبااینو…

براساس تازه ترین اطلاعات وبسایت مرجع CoinMarketCap، شیبااینو توانسته است با جذب ۶.۶۶ میلیارد دلار سرمایه در بازار کریپتو، از ترون (TRX) پیشی بگیرد. این میم کوین محبوب اکنون به عنوان پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار، درست بالاتر از ترون با ارزش بازار ۶.۳۳ میلیارد دلاری قرار گرفته است. تحلیلگران این پیشرفت را به جریان‌های مثبت این اکوسیستم نسبت می دهند.


شیبا اینو به تازگی همکاری خود را با استودیوی بصری سازی The Third Floor (TTF) به منظور طراحی و ساخت پروژه SHIB.io The Metaverse آغاز کرده است. TTF بزرگترین شرکت بصری سازی است که به ایجاد IP های شناخته شده برای بازی های ویدیویی، VR/AR و سرگرمی های مبتنی بر مکان کمک می کند.


جامعه رمزنگاری همچنان منتظر اطلاعیه های جدیدی از سوی اکوسیستم شیبا اینو است. روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، تیم پشتیبان شیبا یک تیزر ویدئویی را توییتر رسمی خود منتشر کرد که یک طوفان ابری را به تصویر می‌کشید. در زمان انتشار این پست، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می شد. درحال حاضر این ارز با رشد ۱۲ درصدی در طول یک هفته، با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۹ دلار معامله می شود.


طبق آمار WhaleStats، شیبااینو با فشار خرید از سوی نهنگ ها مواجه است و در میان ۱۰ توکن برتر خریداری شده در بین ۲۰۰۰ نهنگ بزرگ ETH در ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته است. از سوی دیگر، ممکن است پذیرش SHIB ، LEASH و BONE پس از همکاری FCF Pay با Jeripay امکان پذیر گردد. اوایل ماه جولای (اواسط تیر)، پلتفرم پرداخت رمزنگاری FCF Pay مستقر در کانادا، این دارایی ها را به عنوان گزینه های پرداخت برای بازرگانانی که از پلتفرم آن استفاده می کنند در دسترس قرار داد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0