آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
13:10
سنگاپور به دنبال کاهش تبلیغات رمزارزی در این کشور است

مقامات پولی سنگاپور (MAS) روز دوشنبه مجموعه‌ای از…

مقامات پولی سنگاپور (MAS) روز دوشنبه مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را صادر کردند که شرکت‌های رمزارزی را از تبلیغات خدمات خود به عموم مردم محدود می‌کند.


MAS در بیانیه ای گفت: ارائه دهندگان خدمات پرداخت رمزارزی (DPT) “نباید خدمات DPT خود را برای عموم مردم در سنگاپور تبلیغ کنند.” به گفته بانک مرکزی، کریپتو “بسیار خطرناک است و برای عموم مردم مناسب نیست” و ارائه دهندگان خدمات نباید ریسک های بالای تجارت را بی اهمیت جلوه دهند.


شرکت‌های دارایی دیجیتال نباید خدمات خود را در مناطق عمومی یا رسانه‌هایی که مخاطب عام هستند، از جمله روزنامه‌ها، نشریات و مجلات یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی کنند. MAS گفت که این قانون تبلیغات شامل همکاری با اینفلوئنسرها (افراد تاثیرگذار) نیز می باشد.


دستگاه های خودپرداز رمزنگاری نوعی تبلیغات در نظر گرفته می شوند و بنابراین نباید در مناطق عمومی در دسترس قرار گیرند. شرکت‌های رمزنگاری مجازند فقط در سایت‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنند. این دستورالعمل‌ها برای همه شرکت‌هایی اعمال می‌شود که خدمات رمزارزی را در سنگاپور ارائه می‌کنند، از جمله شرکت‌هایی که تحت مجوز خدمات پرداخت سنگاپور اجازه فعالیت دارند، که به شرکت‌های رمزارزی مسیری برای فعالیت‌های تنظیم‌شده در این کشور را می‌دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0