اقتصاد آنلاین
1400/07/26
12:57
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۶مهر) / خروج ۱۱۰میلیارد تومان پول حقیقی از پالایشی ها

افراد حقیقی امروز ۷۱۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۷۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۱درصد یعنی هزار و ۵۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۴درصد از کل معاملات شد.


بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «سرمایه گذاری‌ها» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «هتل و رستوران» و «تجارت عمده فروشی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.


سه نماد «آریان»، «شبندر» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کروی»، «شاراک» و «شفن» معطوف بود.


مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان معادل ۸۳میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی توسعه معادن روی ایران با برتری ۳۱میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۴۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۸۵۰میلیارد تومان بود.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


حقیقی حقوقی 00.07.26
تغییر مالکیت صنایع 0.07.26
انتهای خبر

0
0