بورس پرس
1400/01/25
08:37
حذف حجم مبنا و دامنه نوسان برای ۱۱ سهم ، ابطال سهام ۷ شرکت و توقف ۴ نماد

امروز ۱۱ سهم دارای صف فروش،بدون حجم مبنا و دامنه نوسان معامله می شوند و در برابر ابطال بخشی از سهام دیروز۷ شرکت بزرگ بورس ، نماد ۴ شرکت بسته و دو سهم هم بازارگردانی می شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در آخرین روز کاری هفته ، شرکت های بیسکویت گرجی ، مهرکام پارس ، نصیر ماشین ، های وب، فرآورده‌های نسوز پارس، فیبر ایران ، کاشی سعدی ، سیمان اصفهان ، سیمان فارس ، فرآورده‌های نسوز آذر و داروسازی فارابی که در روزهای قبل دارای صف فروش پایدار و عدم معامله به میزان حجم مبنا بودند، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند و سهام این شرکت ها بدون حجم مبنا و دامنه نوسان داد و ستد می شود.


همچنین نماد شرکت های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برای یک روز ، کشتیرانی آریا برای دو روز و بهساز کاشانه تهران و غلتک سازان سپاهان برای یک ساعت بسته شد.


بازارگردانی سهام دو شرکت نیروگاه زاگرس کوثر و سرمایه‌گذاری آوا نوین هم با دامنه نوسان روزانه قیمت و طبق دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار اول و دوم فرابورس شروع شد.


علاوه بر این ، طبق رویه روزها و هفته های گذشته بورس تهران ، بخشی از معاملات دیروز سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ، پالایشگاه اصفهان ، ملی مس و بانک های ملت ، تجارت ، صادرات و پارسیان به دلایل نظارتی باطل شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0