سنا
1399/08/16
13:01
رشد ۹.۱۷ میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وجامی»

شرکت سرمایه‌گذاری جامی در دوره ۳ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ توانسته پرتفوی بورسی خود را ۹میلیارد و ۱۷۵میلیارد ریال بزرگتر کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری جامی در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه منتهی به ۳۰مهر ۱۳۹۹ اعلام کرد سود هر سهم به ۲۶۷ ریال رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.


این شرکت در اطلاعیه منتشر شده خود به رشد ۳۸درصدی سود انباشته مدت مورد گزارش اشاره کرده که به مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال رسیده است.


این شرکت ۱۹۰میلیارد ریالی، سود عملیاتی دوره را ۵۰ میلیارد ریال و سود خالص را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده است.


«وجامی» در ۳ماه توانسته کل پرتفوی خود را ۱۰۳میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال افزایش دهد و کل مبلغ پرتفوی خود را به ۴۰۰ میلیارد ریال برساند که بهای تمام شده پرتفوی بورسی آن با رشد ۹میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریالی به ۲۹۸ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال و ارزش بازار آن با رشد ۲ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریالی به ۳۰۱میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال رسید.


این شرکت در این دوره سهام بورسی خریداری شده را ۷۸۱میلیارد و ۶۸۹میلیون ریال منتشر کرد و سهام بورسی واگذار شده را ۸۴۷ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال اعلام کرد که سود حاصل از این واگذاری به ۴۸میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال رسیده است.


انتهای خبر

0
0