آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
00:50
ارائه ی سناریوی صعودی برای رمزارز CRV توسط تحلیلگر مشهور، ون دی پوپ

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)،…

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر و معامله گر محبوب رمزارزها، معتقد است که یک روند صعودی توسط آلت کوین امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بر بستر اتریوم ساخته شده است، در ابتدای سال ۲۰۲۲ آغاز می شود.


Eight Global، پلتفرم آموزش رمزارزی ون دی پوپ، در توئیت جدیدی اشاره می‌کند که Curve DAO Token (CRV)، در حال حاضر آماده ساختن یک ساختار برای بازار صعودی است. “CRV نمودار زیبایی دارد و در حال حاضر یکی از رمزارزهای مورد توجه است. جفت دلاری آن در حال رسیدن به قله های بالاتر است و به نظر می رسد تلاش دیگری برای عبور از سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی انجام می دهد.”



FH7za4 WQBQoG G 300x167 - ارائه ی سناریوی صعودی برای رمزارز CRV توسط تحلیلگر مشهور، ون دی پوپ

CRV نشانه حاکمیتی برای Curve Finance است، یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین‌ها که هدف آن تضمین حداقل نوسان با جذب نقدینگی عمیق است. این رمز ارز در زمان نگارش این خبر در رتبه ۵۸ بر اساس ارزش بازار و با قیمت ۶.۲۵ دلار معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۵ درصد افزایش یافته است.


با هدف قرار دادن قیمت ۸.۳۵ دلار برای CRV توسط ون دی پوپ، نشان می‌دهد که این رمزارز بیش از ۵۳ درصد از قیمت فعلی خود، میتواند صعودی بالقوه داشته باشد. این تحلیلگر کریپتو همچنین در یک ویدیوی جدید یوتیوب می گوید که او همچنان در مورد رمزارزها به طور کلی صعودی است.


“من هنوز فرض می‌کنم که ما در یک چرخه طولانی‌تر هستیم که باعث می‌شود دوره طولانی‌تری در بازارها در سال آینده اتفاق بیفتد. همانطور که می دانید، من همیشه در بازارها بسیار خوش بین هستم.” با این حال، این تحلیلگر رمزارز می‌گوید که بیت کوین باید ۴۹۴۰۰ دلار را رد کند تا در کوتاه‌مدت مجددا صعودی باشد.


بیت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۴۷۴۰۰ دلار معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷ درصد رشد یافته است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0