رمزارز نیوز
1401/05/19
15:30
صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج آماده پرواز!

تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج (Baby Doge)، یکی از میم کوین‌های موجود در بازار که با تقلید از دوج کوین (DOGE) و بر… مطالعه مطلب ...

تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج (Baby Doge)، یکی از میم کوین‌های موجود در بازار که با تقلید از دوج کوین (DOGE) و بر بستر شبکه BNB ایجاد شده، در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که پروتکل صرافی غیرمتمرکز (DEX) و سواپ آن تا یک هفته دیگر به صورت آزمایشی راه‌اندازی خواهد شد.


این شرکت ادعا کرده که این اولین صرافی خواهد بود که امکان سواپ و مبادله توکن‌ها با کارمزد صفر را فراهم می‌کند. این پروتکل همچنین شامل ویژگی‌هایی مانند فارمینگ و استیکینگ خواهد بود.


در اوایل ماه ژوئن، تیم بیبی دوج همچنین پیش‌نمایش جدیدی از متاورس خود به نام «Wearable» را ارائه کرده بود.


لازم به ذکر است که بیبی دوج در ماه جولای ۵۰ کوادریلیون کوین به ارزش بیش از ۸۸ میلیون دلار را در یک تراکنش سوزاند که بزرگترین رویداد توکن‌سوزی تاکنون در فضای کریپتو محسوب می‌شود. همه این عوامل دست به دست هم داده و باعث شده که محبوبیت این میم کوین به طور روزافزون افزایش یابد، به طوری‌که در کمتر از یک سال، بیبی دوج پس از رهبرانی مانند دوج کوین و شیبا اینو، به عنوان سومین میم کوین محبوب با تم سگ شناخته می‌شود.


بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وبسایت CoinMarketCap، بیبی دوج در زمان انتشار این خبر در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۸۹ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0