آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
18:30
از نظر برایان کلی این سه رمزارز مناسب سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲ هستند

برایان کلی (Brian Kelly)، مدیر عامل شرکت سرمایه…

برایان کلی (Brian Kelly)، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری رمزارزی BKCM، سه آلتکوین متاورس را نام می برد که معتقد است پتانسیل بالایی در سال ۲۰۲۲ دارند.


در قسمت جدید Fast Money، کلی می‌گوید که سه آلت‌کوین با محبوب‌تر شدن دنیای مجازی مربوطه‌شان، محبوب تر خواهند شد.


کلی می‌گوید رمزارز دسنترالند (MANA)، یک پلتفرم واقعیت مجازی، که می‌تواند به گونه‌ای افزایش یابد که سیر صعودی سهام غول رسانه‌های اجتماعی، فیسبوک را تکرار کند. در دسنترالند، شما می توانید املاک و مستغلات بخرید، می توانید مغازه ها را بخرید، می توانید بسیاری از کارهای مختلف را به صورت مجازی انجام دهید. و واحد پول آن دنیای مجازی مانا است. در مورد اثر شبکه، باید بدانید که درست همانطور که رشد فیس بوک باعث رشد قیمت سهام فیس بوک نیز شد. این شبکه ها هم رشد می کنند، و با رشد این جهان های مجازی، ارز زیربنایی باید رشد کند تا به آن اقتصاد زیربنایی خدمت رسانی کند.


دسنترالند که در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۴۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است، در زمان نگارش این خبر با قیمت ۳.۳۸ دلار معامله می شود.


پلتفرم بعدی Axie Infinity (AXS) است، یک دنیای بازی غیرمتمرکز که در آن بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را که از مشارکت خود به دست می‌آورند، خرید و فروش نمایند. به گفته کلی، اگر اکوسیستم به رشد خود ادامه دهد، رمزارز AXS از پتانسیل صعودی برخوردار خواهد شد.


“این یک بازی است، بازی برای کسب درآمد. واقعا امسال مانند گانگسترها به صحنه آمد. و همه چیز در مورد اثر شبکه است. تا زمانی که این بازی به رشد خود ادامه دهد، ارزش ارز اصلی، AXS، با آن شبکه رشد خواهد کرد.” AXS در زمان نگارش این خبر با قیمت ۹۶.۶۲ دلار معامله می شود. رمزارز اصلی آکسی اینفینیتی در ۱۲ ماه گذشته تقریبا ۱۸۰۰۰درصد افزایش یافته است.


در مرحله بعدی نوبت معرفی Sandbox (SAND) است، یک اکوسیستم بازی در بلاکچین اتریوم که در آن شرکت کنندگان می توانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و تجربیات بازی را به اشتراک بگذارند و کسب درآمد کنند. کلی می گوید که با محبوبیت بیشتر دنیای مجازی سندباکس، SAND نیز افزایش خواهد یافت. “با رشد شبکه The Sandbox، ارز با آن رشد خواهد کرد تا به اقتصاد زیربنایی سرویس دهی کند.”


رمزارز اصلی سندباکس ، SAND، در زمان نگارش این خبر با قیمت ۶.۱۰ دلار معامله می شود. SAND در سال گذشته بیش از ۱۶۸۰۰درصد افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0