اقتصاد آنلاین
1400/02/19
19:11
کدال نگر ۱۹ اردیبهشت۱۴۰۰ / تصمیم هیات مدیره فاراک برای افزایش سرمایه ۲۲۸درصدی

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه «فاراک» و «وبیمه»، مجمع عمومی عادی سالیانه و گزارش دوره‌ای ۱۲ماهه «میدکو» و گزارش ۱۲ماهه «سپیدار» از مهم‌ترین اطلاعیه‌هایی است که در این گزارش بررسی می‌شود.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه


«غگیلا»: مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با افزایش سرمایه ۶۸درصدی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.


«فاراک»: هیات مدیره شرکت ماشین سازی اراک تصمیم به افزایش سرمایه ۲۲۸درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی گرفت.


«وبیمه»: شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه از ثبت افزایش سرمایه ۱۵۰درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد.


«وخاور»: هیات مدیره شرکت بانک خاورمیانه در مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه، پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۶درصدی از محل سود انباشته را عنوان کردند.


«وبانک»: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از ثبت افزایش سرمایه ۶۷درصدی از محل اندوخته خبر داد.


«حسینا»: هیات مدیره شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه، پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۲۶درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را عنوان کردند.


اطلاعیه‌ها


«کسعدی»: شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی، زمانبندی پرداخت سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه سهامداران دارای یک سهم الی ۱۰۰۰سهم از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ تا ۱۴۰۰/۱۰/۱۰، سهامداران دارای ۱۰۰۱ سهم تا ۳۰۰۰سهم از ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ و سهامدارانی با بیش از ۳۰۰۰سهم از ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ برای دریافت سود خود اقدام کنند.


«شپلی»: شرکت پلی اکریل ایران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد کلیه تسهیلات معوق بانکی شرکت پلی اکریل و شرکتهای تابعه، با پرداخت حصه نقدی۷.۵٪ و مابقی اقساط ۶۰ ماهه و بخشودگی جرائم و وجوه التزام تعیین تکلیف گردید و آثار دقیق ناشی از مصوبه مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.


«وتوکا»: شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از واگذاری حق تقدم‌های استفاده نشده افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا از ۸۳۰میلیارد ریال به ۴.۱۳۰ میلیارد ریال از طریق مزایده مطابق دستورالعمل های سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد. به نحوی که پس از افزایش سرمایه و واگذاری حق تقدم‌ها درصد مالکیت در شرکت توسعه توکا به ۲۰درصد کاهش می‌یابد.


«میهن»: علی رغم پیگیری های انجام شده ابهامات موجود در وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، برطرف نشده است. به همین علت تعلیق نماد بیمه میهن به مدت یک ماه دیگر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ) تمدید می‌شود.


«فولاد»: مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ تمدید شد.


«دیران»: شرکت ایران دارو، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از معامله ۴۰میلیون تومانی با شرکت پخش البرز خبر داد.


«کزرین»: شرکت زرین معدن آسیا، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب از انحلال شرکت توسعه معادن زرین صبا خبر داد.


«زگلدشت»: شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، زمانبندی پرداخت سود سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰اسفند ۱۴۰۰ را منتشر کرد. سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ الی ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ و سود سهامداران حقوقی ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ واریز خواهد شد.


«ثالوند»: شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، اطلاعاتی درباره پروژه اقدام ملی واقع در شهر جدید مهاجران افشا کرد.


«کزرین»: شرکت زرین معدن آسیا طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از توثیق تعداد ۶۳.۷۹۱.۷۲۵ سهم شرکت زرین معدن آسیا به منظور دریافت تسهیلات و اخذ ضمانت‌نامه برای شرکت‌های هم‌گروه(بین‌المللی تحقیقات صنعت و معدن آیرما و توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد) خبر داد.


«کویر»: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب از تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های معدن فراوران کویر سروش، فنی مهندسی زلال فراب کویر، تحلیل گران سیستم های نسل آینده سیلک و فنی مهندسی سروش کویر سپاهان خبر داد.


«خموتور»: شرکت موتورسازان ‌تراکتورسازی ‌ایران، زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را منتشر کرد. سهامدارانی با یک الی یک میلیون سهم در آذر ۱۴۰۰ و سهامدارانی با بیش از یک میلیون سهم در دی ماه برای دریافت سود خود اقدام کنند.


«خبازرس»: شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف از برنده شدن در مناقصه ارائه خدمات بازرسی به پتروشیمی بوشهر خبر داد. مبلغ این قرارداد حدود ۱۴میلیون تومان است.


«قاسم»: شرکت قاسم ایران زمانبندی پرداخت سود سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را منتشر کرد. سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ و سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ می‌توانند برای دریافت سود خود اقدام کنند.


«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته‌گری طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، نتایج برگزاری مناقصه ۱۱اردیبهشت ماه را اعلام کرد. به این ترتیب جناب آقای قاسم باقری برنده مناقصه بارگیری و حمل بار معدنی از معادن شرکت به کارخانه گردید.


اطلاعیه دعوت به مجامع


«شتوکا»: شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان، سهامداران خود را در تاریخ ۲۹اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«ساوه»: سیمان ساوه سهامداران را در تاریخ ۲۶اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه در به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«قاسم»: شرکا قاسم ایران سهامداران را در تاریخ ۲۹اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانون، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«دالبر»: شرکت البرز دارو سهامداران را در تاریخ ۲۹اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«میدکو»: شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه سهامداران را در تاریخ ۲خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.


«غفارس»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، اطلاعیه لغو مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ که قرار بود در تاریخ۲۹اردیبهشت برگزار شود را منتشر کرد.


گزارش‌های دوره‌ای


«ساوه»: سیمان ساوه اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۸۴درصد و سود ناخالص ۱۱۷درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«میدکو»: شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۷۷درصد و سود خالص هر سهم ۲۷درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«وثوق»: شرکت سرمایه گذاری وثوق امین اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ خود را منتشر کرد. . طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۱۹درصد و سود خالص هر سهم ۴۵درصد نسبت به دوره مشابه کاهش یافته است.


«غگلپا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۶۶درصد، سود ناخالص ۶۷درصد و سود خالص هر سهم ۶۹درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«هجرت»: شرکت پخش هجرت، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۲۶درصد، سود ناخالص ۴۲درصد و سود خالص هر سهم ۴۱درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«دسبحان»: شرکت سبحان دارو اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۵۴درصد، سود ناخالص ۶۶درصد و سود خالص هر سهم ۴۷درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۱۰۶درصد، سود ناخالص ۱۳۸درصد و سود خالص هر سهم ۲۱۴درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.


انتهای خبر

0
0